TripadvisorUSD 203
Travelocity
Orbitz.com
Agoda.comUSD 203
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Trivelig sted. Meget hyggelig betjening, og dyktige massører i SPA-avdelinge. Fint badeanlegg, men ikke for de minste. Badstuen var ikke i funksjon. Rommene er ok, noen med utsikt over Savalsjøen og noen til parkeringsplassen. Meget god mat, og ok vinutvalg. Nå på vinteren er jo Nissehuset et must for de yngre, hvor Sotnissen var litt skummel.

Dato for oppholdet: november 2018
2  Takk, 337kjellb
Fredrik Malvik F, Informasjonssjef på Savalen Fjellhotell & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. desember 2018

Hei!
Takk for din anmeldelse, kjempefine tilbakemeldinger.

Anmeldt 7. desember 2018 via mobile enheter

Flott hotell i "ødemarka".
Du kjører RV3, Tynset og Alvdal, og tar av mot Savalen, kjører ca 13 km og hotellet ligger på venstre side.
Der skøytebanen tidligere lå, det ble satt flere verdensrekorder der, Eric Heiden var der flere ganger, er det nå blitt campingplass. Det er bygd mange leiligheter i tilknytning til hotellet. Når du kommer inn har du en stor foaje og resepsjonen. Spisesalen ligger bak resepsjonen, plass til flere hundre, da de som har/bor i leilighetene har rabatter om de ønsker å spise der i stedet for å lage mat selv.
Resepsjonen har 2 etg i heisen, så det er rom i 1-5 etasje, og i 0 finner man spa og bassengområde med flott utsikt.. De har et godt tilbud med div massasjevarianter, hånd, fot og ansiktsbehandlinger.
Rommet var av god størrelse, men savnet koffertkrakker så en slipper å måtte la kofferten ligge på gulvet, noe jeg med dårlig rygg ikke var så glad for. Badet hadde det du trengte.
Bodde der ei julebordsweekend, fullt belegg, men spisesalen hadde ingen problemer med buffeen til verken frokost, lunsj eller middag, det ble hele tiden fyllt opp.
Kaffetilbud i foajeen hele dagen.
Og det var masse forskjellig å velge mellom på bordene.
Det er dansesal med orkester og en pianobar for de som ønsket å holde ut til i de små timer (03:00).
Hyggelige ansatte var med og gjorde oppholdet trivelig.
De har også Nissehuset som ligger i Nissegata, med gavepakkemaskin, kafe, stor souvernierbutikk med somnavnet sier juleartikler. I andre etasje er satt av til unger som vil tegne, veggene er fulle av barnetegninger, juletrær pyntet med smokker fra barn som vil slutte og henge det på treet, så går de et diplom som viser at de har gitt vekk smokken.
Det er akebakke, skitrekk, mange merkede turstier, ja aktiviteter både sommer og vinter.
Absolutt verd besøk

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, JosteinEG
Fredrik Malvik F, Informasjonssjef på Savalen Fjellhotell & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. desember 2018

Hei Jostein!
Tusen takk for en detaljert, saklig og hyggelig anmeldelse.
Håper at vi ser deg på Savalen snart igjen ‍✨

God Jul

Anmeldt 24. september 2018

Veldig fornøyd med rommet vi fikk, men renholdet kunne vært bedre. Det som skuffet meg mest var maten. Ved frokosten var det overraskende mye av bufféten som hadde utgått på dato, noe var til og med muggent. Dette er ikke greit. Ellers en fin og koselig plass, for de som liker natur og friluftsliv.

Dato for oppholdet: september 2018
2  Takk, idahL6866JA
Fredrik Malvik F, Kundeansvarlig på Savalen Fjellhotell & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. september 2018

Hei Ida!
Det var synd å høre om opplevelsen du hadde med frokosten.
Dette er selvfølgelig ikke noe som skal skje.
Vi tar opplevelsen din på alvor å sørger for en gjennomgang slik at dette ikke skjer igjen.

Anmeldt 18. september 2018

Imøtekommende og trivelig mottagelse i resepsjonen. Hadde bestilt rom jeg kunne ha med hund på, noe som ikke var notert hos dem. Fikk ordnet det uten problem. Ba om tidligere frokost enn vanlig og det løste seg også. Nydelig frokostbuffet!

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Torunn G
Fredrik Malvik F, Salgssjef på Savalen Fjellhotell & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. september 2018

Hei Torunn!
Takk for hyggelig og nyttig tilbakemelding.
Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til Savalen Fjellhotell & Spa.

Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Årets happenings med nissevenner. En super weekend på dette flotte hotellet.
Hyggelig rom, flott svømmebasseng, spa og uforglemmelig mat servering
En weekend i " winther wounder land."
Stedet kan varmt anbefales.
Gleder meg allerede til neste opphold i september.
Herlige Savalen.

Dato for oppholdet: januar 2018