Gratis avbestilling frem til 09.10.21
Gratis avbestilling frem til 09.10.21
Orbitz.com
Priceline
Anmeldt 2. mars 2020

Vi reiste fire personer, og det ble en fantastisk for alle fire! Siden det ligger for seg selv er det ikke noen forstyrrelser, som feks kjøpesenter osv. Hyggelig betjening og god mat. Alltid noe å finne på og alltid koselig!

Romtips: Jo nærmere resepsjonen jo bedre
Takk, aurorajonassen
Fredrik Malvik Forbregd, Markedsføring på Savalen Fjellhotell & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. mars 2020

Heisann
Så hyggelig at dere fikk en topp feiring her på Savalen

Dere er hjertelig velkommen tilbake til oss

Anmeldt 23. februar 2020 via mobile enheter

Har akkurat kommet hjem etter tre herlige dager på Savalen. Her koste vi oss små og store og firbeint (hund på 10 mnd) Både løypene på langrenn og slalåm bakken er helt topp for 8 åringen, 12 åringen og 15 åringen. Maten er av ypperste klasse. Betjeningen er veldig hyggelig og hjelpsomme. Vi kommer garantert tilbake slik vi har gjort 4 år på rad i vinterferien.

Takk, SuperSalma

Heisann

Tusen takk for en fin tilbamelding.
Vi håper at vi ser dere snart igjen på Savalen Fjellhotell & Spa❄

Anmeldt 23. februar 2020 via mobile enheter

Hatt nok en hyggelig weekend på Savalen. Service, mat og stemningen er på topp!

Men saken er, vi har også bestilt til påskeferien i år, og har da med barn. Har fra tidligere år opplevd fantastisk påskefeiring på Savalen, med godterislipp fra fly, påskehare og julenissen i slalombakken, og generell stor påskestemning til stor glede for barnefamilier. I fjor, derimot, var alt dette borte! Det var stille på Savalen og påskehelga ble uten moroa som barna husket fra tidligere år. Må bare innrømme at vi var skuffet.

Vi gir det en sjanse til, men etterspør svar fra hotelledelsen om hvorvidt dere planlegger å fortsette de fine tradisjonene fra tidligere år, eller om påsken blir litt laber som i fjor?

Takk, Jeeey

Hei!
Vi kan melde om at samtlige tradisjoner på Savalen består og at vi jobber med å få til Karamellslipp
Tusen takk for en fin anmeldelse og hjertelig velkommen tilbake til oss ❄

Anmeldt 15. februar 2020 via mobile enheter

Vi er en ganske stor gruppe som reiser til Savalen hvert år.
Hvorfor vi kommer igjen og igjen? Maken til sted. Utrolig god mat, uten tvil noe av det beste du kan få av service. Dette er vårt andre hjem. Her føler du deg velkommen fra alle ansatte. De vil deg bare godt. Fine skiløyper, bra forhold og masse snø i alpinbakken, samt flotte forhold for isfiske. Vi kommer svært gjerne tilbake i 2021

Dato for oppholdet: januar 2020
1  Takk, tomoI8824QK
FredrikForbregd, Informasjonssjef på Savalen Fjellhotell & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. februar 2020

Hei!
Så godt å høre at dere trives på Savalen✨

Vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake hos oss❄

Anmeldt 10. februar 2020 via mobile enheter

Kom til savalen fjellhotell og spa lørdag 8 februar kl 1300 og fikk rommet med en gang rommet var helt greit nok pusset opp badet siden sist besøk. Maten på kvelden var bra men stive priser på drikke.
Gikk sammen med noen venner ned i spa avdeling som for det meste er greit men som vanlig er renhold ikke 100 prosent. Det ene bobble badet var stengt pgr at det var møkkete i bunnen av det var det masse møk. Skulle nesten tro at det var prioritert og vaske det og få det i drift igjen.

1  Takk, Ulsletten
FredrikForbregd, Informasjonssjef på Savalen Fjellhotell & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. februar 2020

Hei og takk for din anmeldelse
Fint at du likte maten.
Når det kommer til badeopplevelsen:
Vi kommer heretter til å skjerpe rutinene på telefonen til bassengbaren. Det er beklagelig at dere ikke fikk hjelpen dere ønsket og fortjener.
Når det kommer til boblebad så var det ikke tømt pga. møkkete bunn. dette var defekt og skal skiftes denne uken. Derfor kunne vi ikke ha vann i den.

Dere er hjertelig velkommen tilbake til Savalen Fjellhotell & Spa