Orbitz.com
Travelocity
Priceline
Anmeldt 13. juli 2021

Savalen er et ypperlig feriested for alle med barn. Hotellet har fint basseng, barnevennlig matservering, flott lekeplass med trampoliner og aktiviteter for ungene på kvelden. Området rundtur hotellet har strand, sykkelstier og fantastisk naturopplevelser. Personalet er vennlig og imøtekommende. Kunne ønsket meg litt mer lokalmat i restauranten.

Takk, andersr980
Anmeldt 11. juli 2021

Det var ingen overnatting her. Jeg var her kun for å spise en lunsjrett. Maten smakte godt, og man hadde en vakker utsikt fra spisesalen og utover innsjøen Savalen. Maten besto av en buffé, så her kunne man forsyne seg med det man ville ha.

Takk, oeyvind639
Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet ligger passe til på vår rute fra Trøndelag Til Oslo, så vi overnatter ofte her for å gjøre turen enklere for de minste på vei til/fra Bestemor. I tillegg er det et ryddig og pent hotell i vakre fjellige omgivelser. Det er mulig å leie kano, kajakk, sykkel osv så det er fine aktiviteter rundt her, spesielt for barn.

Men prisen for buffet til middag er rett og slett uhyrlig. 1200 kroner for 2 voksne og 2 barn. Det er landeveisrøveri. Det er mer enn hva det koster for en svært god middag på en svært god restaurant i Oslo. For alminnelig buffet (!). Det er ingen billigere alternativer.

Generelt sett er det et høyt prisnivå på overnatting. Det er for såvidt ok. Men det er irriterende med små ekstra kostnader på ulike ting. For eksempel 30 kroner per håndkle i svømmebassenget. Det blir kanskje ingen formue, men vi betalte altså 240 kroner ekstra da vi badet to ganger.

Romtips: Ta med badehåndklær hvis du skal bade. Vurder å ta med for å lage middag på rommet hvis du er en støtte barnefamilie og/eller på budsjett.
Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, kjetilbj
Tone Krogstad, Daglig leder på Savalen Fjellhotell & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2021

Hei, Kjetil og takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Hyggelig å høre at dere trives godt hos oss. Når det gjelder prising på mat og andre tjenester er dette noe vi tar med oss internt.
Ønsker dere velkommen tilbake ved en senere anledning!

Anmeldt 26. juni 2021 via mobile enheter

Ok rom. Fin utsikt fra rommet mot innsjøen. Bufetmiddag = god mat.
Sjekket ut 07:15 og nattevakten kunne ikke ta imot betaling for middagen jeg hadde dagen før. Resepsjonen åpnet først kl 08:00 for å kunne få utført betaling. Jeg fikk oppgitt et Vipps-nr og ringte hotellet senere og ordnet det hele.
Det var ingen informasjon på rommet om tider for frokost eller i reklamemagasinet for Savalen.
Det manglet glass for tannpuss på rommet. Jeg ringte hotellet og fikk levert innen 5 minutter.
Ingen intern telefon på rommet.
Neste gang overnatter jeg et annet sted.

Reisetype: Reiste alene
Takk, GeirWinther
Tone Krogstad, Daglig leder på Savalen Fjellhotell & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. juli 2021

Hei, Geir og takk for at du tok deg tid til å gi oss din anmeldelse. Alle tilbakemeldinger hjelper oss å bli bedre.
Vi beklager at nattevakten ikke kunne hjelpe deg med betaling ved utsjekk før åpningstiden til resepsjonen. Vi vil umiddelbart sørge for at denne får nødvendig opplæring. Flott at det ordnet seg ved hjelp av Vipps!
Informasjon om tider for bespisning skal finnes i vårt program som deles ut til alle gjester i det de sjekker seg inn. Du finner også informasjon om dette på www.savalen.no under "Sommerprogram". Vi vil se om vi kan gjøre dette enda tydeligere i flere kanaler og på vår web for fremtiden. Tannglass skal finnes på alle rom og har i ditt tilfelle blitt uteglemt. Vi beklager det, men bra at det ordnet seg så raskt. De aller fleste har nå egen telefon og vi har derfor ikke sett behovet for interntelefon på rommene. Kontaktinformasjon finnes på vår web, men også her kan vi se om vi kan gjøre informasjonen lettere tilgjengelig ved å legge det i flere kanaler. Vi håper du vil gi oss en sjanse igjen og ønsker deg velkommen tilbake!

Anmeldt 25. februar 2021 via mobile enheter

Et hotell som passer for deg som liker å ha litt mer enn bare de fine skiturene. Deilig og rent velværebasseng, god middagsbuffet med innslag av Øst-Europa og mulighet for spabehandling hyggelig betjening og ikke minst - er hjertelig velkommen. Det satte vi stor pris på.

Men - et minus - brødet bør bli veldig mye bedre.

Dato for oppholdet: februar 2021
Takk, 952bettinat