TripadvisorUSD 184
Booking.comUSD 184
Priceline
Trip.comUSD 271
Anmeldt 28. juli 2021

Flotte rom, nydelig mat i buffeten og service mineded ansatte. Rent og ryddig over alt. Flott badebaseng. Betjeningen er veldig hyggelig og observange på barna. Mange aktiviteter for store og små. Flott turområde.

Takk, siljehre
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Hatt et fint opphold. Hadde suite som var ok i størrelse. Ok senger. Fryktelig stusselig bad. Spa-avdelingen har en fin atmosfære. Hadde ansikstsbehandling; behandleren var meget dyktig!
Buffeten er god. Ikke kjempestort utvalg, men alt smaker godt.
De bør friske opp såpedispenserne sine, mange er defekt.
Og de som jobber der fortjener en bedre opplæring, og systemer på ting. De er hyggelige og gjør sitt beste, men virker som alt skal gå gjennom noen få, som «kan alt».
Stranda er superfin! Og alt i alt er vi veldig fornøyd:)

Takk, Bea009
Anmeldt 19. juli 2021

Det var er kjempe flott sted og besøke dere. Nå var vi oppe for besøke min datter som jobber hos dere. Men det var et kjempe hyggelig besøk. Bassenget var helt klart et poppis hos barna. Det var kjempe fint. Men hadde ønsket at det var muligheter for kjøp av noe lett mat som (pølser eller pizza) etter bading,da vi var veldig sultne. Og at man kunne kjøpe brus eller vann i lobbyen. Ang hesteridning burde også være litt mer letter og finne ut av ang tid til bestilling når det åpner og stenger. Vi kommer snart igjen.

1  Takk, camillat814
Anmeldt 13. juli 2021

Savalen er et ypperlig feriested for alle med barn. Hotellet har fint basseng, barnevennlig matservering, flott lekeplass med trampoliner og aktiviteter for ungene på kvelden. Området rundtur hotellet har strand, sykkelstier og fantastisk naturopplevelser. Personalet er vennlig og imøtekommende. Kunne ønsket meg litt mer lokalmat i restauranten.

Takk, andersr980
Anmeldt 11. juli 2021

Det var ingen overnatting her. Jeg var her kun for å spise en lunsjrett. Maten smakte godt, og man hadde en vakker utsikt fra spisesalen og utover innsjøen Savalen. Maten besto av en buffé, så her kunne man forsyne seg med det man ville ha.

Takk, oeyvind639