“Helt OK”
Anmeldelse av Stasjon Grill&Sportsbar

Stasjon Grill&Sportsbar
Vurdert som nr. 3 av 12 Restauranter i Tynset
Anmeldt 10. august 2021

Hyggelig betjening. Noe sammenfallende kjøkken og meny med MIX kiosken som ligger ved siden av. Vi var sultne etter kjøretur fra Oslo. Vi spiste noen vårruller, som jeg så det var inne å hentet i fryseren på MIX kiosken. Dee var helt OK, men har smakt de bedre. Som veikro mat var dette sånn midt på treet.

1  Takk, Victor R

Anmeldt 27. juli 2020

Først må du finne fra ettersom restauranten ligger ved siden av en Mix kiosk som serverer mat. Ingen betjening tilstede da vi kom.
Effektiv bestilling og servering. - Det ble kostet , og ikke brukt sprit og andre midler for renhold.
Maten var god og betalingen gikk effektivt.
Helt greit med noen minuser.

Takk, 555runara
Anmeldt 21. juli 2020

Spist middag her da vi ankom seint og var på gjennomreise. Her var det åpent til 23, og det var nærme hotellet. God mat, men lokalet gav mer preg av kiosk enn spisested/sportsbar som det sies i navnet. De var positive til å tilpasse tilbehøret på hamburgertallerken etter barnas smak.

2  Takk, ZoeK79
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Vi var 7 stk å spiste forskjellige retter, alle var strålende fornøyd med maten.
Også servicen var helt bra.

1  Takk, totre
Anmeldt 12. juli 2020

Stålende biffer, flammegrillet perfeksjon. Hyggelig service og bla lokaler. Pizzaen og burgerne er også meget bra. Helt klar førstevalg på Tynset.

Takk, Lydonen

Reisende som så på Stasjon Grill&Sportsbar, så også på

Tynset, Tynset kommune

Har du vært i Stasjon Grill&Sportsbar? Del dine erfaringer!