“Elendig mat”

Charlie's American 50's Diner
Vurdert som nr. 8 av 12 Restauranter i Tynset
Anmeldt 7. august 2021

Vi bestilte kebab og burger. Det var virkelig søppelnivå. Laveste kvalitet. Kebabkjøttet var farseaktig, salt og grå. Antagelig lunket i mikroen. Jeg har spist mye kebab i mitt liv, men denne var absolutt bunn-nivå De to som spiste burger var klare på at dette også var bånn i bøtta. Det må da gå an å bruke kjøtt med bedre kvalitet, få kjøpt inn en kebabgrill, og gjøre dette litt ordentlig? Pommes fritesen var heller ikke noe å skryte av. Styr unna.

Artig interiør. Det skal de ha.

Takk, Falkeredet

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Tøft å lage diner på Tynset. Hyggelige folk bak disken. Vi spiste pizza og spare ribs, store porsjoner, god mat. Siden jeg er glad i Johnny Cash, var dette en helt super stopp en fredag kveld.

1  Takk, 917espenl
Anmeldt 14. juli 2021

Kult lokale, og hyggelig personal. Fikk maten sent, og de glemte drikken vår. Hadde vært greit det,men maten var dessverre smakløs og vassen.

2  Takk, FamilienAulom
Anmeldt 13. mai 2021

Hyggelig personell, god mat til en grei pris. Flotte og rene lokaler. Kommer innom igjen neste gang vi drar forbi. Stedet er i nærheten av verdens største spark på torget i Tynset.

Dato for besøk: mai 2021
2  Takk, Knut S
Anmeldt 29. juni 2022 via mobile enheter

Dato for besøk: juni 2022

Reisende som så på Charlie's American 50's Diner, så også på

Tynset, Tynset kommune

Har du vært i Charlie's American 50's Diner? Del dine erfaringer!