Savalen hestesenter

Anmeldt 2. mai 2016
toroleslag
Lillestrøm, Norge

Anmeldt 31. juli 2016

Super sted. Ferie med hesteaktiviteter og mer. Både om vinter og sommer. Kjempegode pannekaker laget av Jan:)

Dato for opplevelse: desember 2015
Takk, Lidia H
Anmeldt 2. mai 2016

Kjempetur tross dårlig vær. Seriøs og punktlig med rolige og velstelte hester! Gjorde utflukten til et høydepunkt for helgen våres med sin lokalkunnskap og historier tross dårlig vær, og Savalbete er en opplevelse for seg selv. Savalen hestesenter kan trygt anbefales, vi har brukt de flere ganger!

Dato for opplevelse: mai 2016
1  Takk, toroleslag
Klemmetvold, Informasjonssjef på Savalen hestesenter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. oktober 2017

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Velkommen tilbake!

Anmeldt 14. februar 2016

Nydelige hester, veldig trivelig vert.
Vi var på både kanefart, heste kos og stell.
Vi var en stor gruppe og både voksne og barn koste seg.
Anbefales.

Dato for opplevelse: februar 2016
1  Takk, CecilieFraHamar6
Anmeldt 29. juli 2015 via mobile enheter

Flott ridetur med dyktige ledere. Vi hadde tre timers tur som passet godt for en uerfaren rytter. Kan absolutt anbefales!

Dato for opplevelse: juli 2015
Takk, hannekat
Anmeldt 22. januar 2013

Arrangerte et bursdagsselskap for 19 personer på Savalen 18.-20. januar.
I helgens program la vi inn en overraskelse for våre gjester; Kanefart fra Savalen og inn til Savalbete Seter.

Det var minus 14 grader, og noen av gjesten var nok litt spente på dette ville bli kaldt. Men til og med bestemor på 93 år opplevde dette som en varm og trygg opplevelse. Som hun sa: Det var over 50 år siden hun hadde opplevd Kanefart.

Det er klart at en Kanefart med 4 hester med slede, fakkler og stjernehimmel må oppleves.
Så skal du på Savalen, er det bare å bestille denne opplevelsen. Hestesenteret tilpasser alle sine turer ut fra kundens ønsker.

Takk for en flott tur.

Dato for opplevelse: januar 2013
5  Takk, FredrikForbregd
Klemmetvold, Informasjonssjef på Savalen hestesenter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. september 2013

Tusen takk for flott tilbakemelding. Dere er velkommen tilbake for kanefart, kjøring med hest og vogn eller ridetur sommer som vinter!