Travelocity
eDreams
Orbitz.com
Anmeldt 25. september 2018 via mobile enheter

Jeg vet ikke hva jeg forventet, men jeg kommer svært gjerne tilbake. Hotellet virker nyoppusset, passe store rom og veldig godt og variert frokostutvalg. Ble mottatt i resepsjonen av en veldig vennlig ansatt, og det var parkering rett utenfor hotellet, sentralt på Tynset. Sov veldig godt.

Takk, alibaba-oslo
Anmeldt 13. september 2018 via mobile enheter

Et flott hotell. Fine nye rom, flott spisesal og anretninger. Veldig hyggelige betjenig og god mat, og en fantastisk ren og delikat frokost. Et flott sted å overnatre på og er ca halveis i vår reiserute til Namsos. ❤

1  Takk, anderscyrillramstadr
Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Hotellet har flotte nyoppussete rom. Vi fikk suite. Koste oss her. Frokosten var veldig god. Vi kommer gjerne tilbake. Resepsjonen var hyggelig med mulighet for å slappe av i koselige sofaer. Mulig å sitte ute.

Takk, torillr215
Anmeldt 26. august 2018 via mobile enheter

Bodde i den nyopppussede delen og rommene var fine og romslige. Koselig frokostområde med en bra restaurant.
Betjeningen med god service. Her er det absolutt trivelig å stoppe for en natt eller to. Anbefales !!

Dato for oppholdet: august 2018
Reisetype: Reiste alene
2  Takk, 82TomG82
Anmeldt 23. august 2018

Jeg fikk rom i den nyoppussede delen. Rommet var nytt og fint, og mer enn stort nok.
Hyggelig personale.
Frokosten var fint lagt opp med et godt utvalg. Ikke det aller beste jeg har opplevd, men allikevel det meste man ser etter på et hotell. På en skala fra 1 til 10 vil jeg gi 7 på frokosten.
Hotellet har egen restaurant og bar.

Romtips: Be om rom i den nyoppussede delen
Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Preben Thaur G