Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Absolutt å anbefale :-) Rent og ordentlig :-) Veldig servicevennlig betjening/eiere :-) Nydelig mat :-) Vi hadde med hund, bø ikke på noen problemer :-) Ligger midt i Tynset sentrum, nært til alt. Dette være seg jernbane og sykehus. Ikke langt til Røros heller.

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, Tove Frøyset N
Tynset H, Resepsjonssjef på Tynset Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. november 2018

Hei! Tusen takk for en fin tilbakemelding:) Vi ønsker deg en fortsatt
fin dag og velkommen tilbake ved en senere anledning.
Mvh

Anmeldt 25. september 2018 via mobile enheter

Jeg vet ikke hva jeg forventet, men jeg kommer svært gjerne tilbake. Hotellet virker nyoppusset, passe store rom og veldig godt og variert frokostutvalg. Ble mottatt i resepsjonen av en veldig vennlig ansatt, og det var parkering rett utenfor hotellet, sentralt på Tynset. Sov veldig godt.

Takk, alibaba-oslo
Anmeldt 13. september 2018 via mobile enheter

Et flott hotell. Fine nye rom, flott spisesal og anretninger. Veldig hyggelige betjenig og god mat, og en fantastisk ren og delikat frokost. Et flott sted å overnatre på og er ca halveis i vår reiserute til Namsos. ❤

1  Takk, anderscyrillramstadr
Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Hotellet har flotte nyoppussete rom. Vi fikk suite. Koste oss her. Frokosten var veldig god. Vi kommer gjerne tilbake. Resepsjonen var hyggelig med mulighet for å slappe av i koselige sofaer. Mulig å sitte ute.

Takk, torillr215
Anmeldt 26. august 2018 via mobile enheter

Bodde i den nyopppussede delen og rommene var fine og romslige. Koselig frokostområde med en bra restaurant.
Betjeningen med god service. Her er det absolutt trivelig å stoppe for en natt eller to. Anbefales !!

Dato for oppholdet: august 2018
Reisetype: Reiste alene