Booking.comUSD 168
eDreamsUSD 168
CheapTicketsUSD 169
Orbitz.comUSD 169
Anmeldt 14. desember 2018

Denne gangen valgte vi å ta inn på hotell på vår reise til Steinkjer. Valget falt på Tynset Hotell. Og det var ikke et dårlig valg. Her er det hjemmekoselig. Ble mottatt av en hyggelig betjening. Vi hadde bestilt rom i den delen som var ferdig oppusset. Smakfult rom og greit bad.Gode senger!! Rent og pent. Vi hadde ikke spist middag så vi bestemte oss for å spise på hotellet. Vi hadde biffsnadder, creme brule og mineralvann. Det kom på kr.678. Helt grei pris. Like hyggelig service her som i resepsjonen. Neste morgen inntok vi en god frokost, før vi reiste videre. Det er parkering rett utenfor hotellet. Vi kommer igjen.4 smilefjes.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Elin-Per
Anmeldt 7. desember 2018 via mobile enheter

Veldig fint hotell! Passe stort rom, rent, virker nyoppusset. Ganske hard seng, men smak og behag. Hyggelig betjening både i resepsjon og under frokosten. God og variert frokost. Fin beliggenhet. Om vi skulle trenge overnatting i området ved en senere anledning kommer vi gladelig tilbake til Tynset hotel

Dato for oppholdet: desember 2018
1  Takk, Terese S
Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Absolutt å anbefale :-) Rent og ordentlig :-) Veldig servicevennlig betjening/eiere :-) Nydelig mat :-) Vi hadde med hund, bø ikke på noen problemer :-) Ligger midt i Tynset sentrum, nært til alt. Dette være seg jernbane og sykehus. Ikke langt til Røros heller.

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, Tove Frøyset N
Tynset H, Resepsjonssjef på Tynset Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. november 2018

Hei! Tusen takk for en fin tilbakemelding:) Vi ønsker deg en fortsatt
fin dag og velkommen tilbake ved en senere anledning.
Mvh

Anmeldt 25. september 2018 via mobile enheter

Jeg vet ikke hva jeg forventet, men jeg kommer svært gjerne tilbake. Hotellet virker nyoppusset, passe store rom og veldig godt og variert frokostutvalg. Ble mottatt i resepsjonen av en veldig vennlig ansatt, og det var parkering rett utenfor hotellet, sentralt på Tynset. Sov veldig godt.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, alibaba-oslo
Anmeldt 13. september 2018 via mobile enheter

Et flott hotell. Fine nye rom, flott spisesal og anretninger. Veldig hyggelige betjenig og god mat, og en fantastisk ren og delikat frokost. Et flott sted å overnatre på og er ca halveis i vår reiserute til Namsos. ❤

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, anderscyrillramstadr