Travelocity
Orbitz.com
2025 av 96 anmeldelser
Anmeldt 21. juli 2020

Stoppet her for overnatting. Fint og rent familierom med en dobbeltseng og en enkeltseng. Separat WC og dusj, det er positivt når det er flere som skal bruke det. Velfylt og fin frokostbuffet, hvor de ansatte serverte på fat det man ønsket.

2  Takk, ZoeK79
Anmeldt 29. februar 2020

Overnattet en natt her i forbindelse med jobb og har ikke mye å utsette på hotellet. Det er et lite hotell på et lite sted i Norge, så servicen er ikke så rask som på større steder, men de du møter gjør det de skal og er imøtekommende og hyggelige. Rommet var rent og hyggelig og helt greit. Frokosten har et greit utvalg uten å utmerke seg, og mer enn bra nok. Alt i alt et hyggelig opphold uten den helt store wow-faktoren.

Dato for oppholdet: februar 2020
2  Takk, RuneF991
Anmeldt 9. november 2019

Koselig hotell som byr på det beste av det meste. Trivelig og innbydende foyer, og en restaurant som kan måle seg med "de store". Å matche denne menyen og kvaliteten på råvarene, tror jeg mange vil ha problemer med.
Betjeningen er fantastisk og vil bare gjestene sitt beste.
Rommene er også delikat innredet, og renholdet er topp.
Alt i alt - en meget god opplevelse gjennom de tre døgnene jeg hadde her.

Takk, Oddrun1953
Anmeldt 27. oktober 2019 via mobile enheter

Vi hadde bryllupsdag og valgte derfor et stopp på veien mellom Trondheim og Tønsberg, for en bedre middag og overnatting. Hotellet var enkelt, men ren og hyggelig. God frokost, middagen trakk litt ned da den ikke var helt varm. Hotellet burde gjøre noe med inngangspartiet sitt, stygg trapp og dør som gir et dårlig førsteinntrykk.

Takk, annegunnp2016
Anmeldt 18. oktober 2019

Veldig god service, god frokost og god mat i restauranten. Gratis kaffe og noe å bite i i lounge-området (Croissanter, vafler og wienerbrød da vi var der). Veldig bra rom i den delen av hotellet som har nye eller oppussede rom. Rask og bra kommunikasjon på e-post i forbindelse med bestilling. Topp stemning med fotballkamp på storskjerm og mulighet for å bestille både fra baren og kjøkkenet. Hamburgeren var utrolig god.

Romtips: Be om rom i den delen som har nye/totalrenoverte rom
Takk, Aren9