eDreams
FindHotel
Etrip
Agoda.com
Anmeldt 16. juli 2021

Vi bodde her i forbindelse med feriereise sommeren 2021. Hotellet ligger sentralt på Tynset og er enkelt å finne enten man kommer med bil eller med tog. Rommene var nylig oppusset og delikate. Litt mindre enn gjennomsnittet, men tilstrekkelig store. Faste senger. Kunne ønsket meg litt bedre pute. Frokosten var vanlig hotellfrokost, og vi savnet ingen ting.
Hotellet har a la carte-restaurant, og vi valgte å spise middag her på kvelden. God mat, rikelige porsjoner og hyggelige priser.

Takk, jabibro
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Innom for en fredlige matbit og kaffe, det inntok vi ute på en fredlige sitte/spiseareal ved inngangen, pergola med varmelamper og trekktak gir sikkert gode forhold i kjøligere vær også. Hyggelig og rask betjening, 2 veldig gode pizzaer ( store) og en bakt potet i innholdsrik og fin utforming, mere enn nok mat til 5. Super kelner

Takk, mundse
Anmeldt 23. juni 2021 via mobile enheter

Besøkt hotellet før og like koselig som sist. Betjeningen ordner det meste og er veldig serviceinnstillt. Maten er god, liten meny men helt super. Frokosten dekker de fleste ønsker. Ligger like ved togstasjonen og tar 3min gange dit. Anbefales.

1  Takk, Espen T
Anmeldt 7. mai 2021 via mobile enheter

Nydelig hotel, lite og koselig. Bra service med vennlige ansatte. Nydelig mat og god drikke. Hyggelige ansatte med lite forståelse av norsk, men det er ikke noe å pirke på. Liten men skjønn matmeny og internett på det nødvendige nivået. Anbefales sterkt

Romtips: Liten parkeringsplass
Dato for oppholdet: april 2021
Takk, Thomas K
Anmeldt 6. mai 2021 via mobile enheter

Overnattet her en natt i forbindelse med jobb.
Jeg jobber som selger og har ekstremt mange reisedøgn i året og ligger mye på hotell.
Dette var ett hyggelig hotell å komme til!
Veldig serviceinnstilt personale, fine rene rom og meget sentral beliggenhet.
Skal du til Tynset, sov her!
Spiste i restauranten på hotellet, og det anbefales også. Steinovnsbakt pizza og rødvin.

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, CamillaH243