TripadvisorUSD 164
eDreamsUSD 164
Agoda.comUSD 164
Etrip
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Greit hotell midt i Tynset sentrum.
Litt tynt bemannet på en lørdagskveld (restaurant og resepsjon), men fungerte.
Rommet var helt ok, men virket litt slitt. Badegulvet ble helt vått ved bruk av dusj.
Hyggelig betjening.
God frokostbuffet.

Takk, petterjf
Anmeldt 23. juli 2021

Hadde en natt her med tre hunder. Fikk et flott rom i 2.etg. Veldig god og hyggelig service. Nydelig mat, beste burgeren jeg har smakt på mange år!!!
God frokost med sprøstekt bacon og egg.
Anbefales, vi skal tilbake.

Takk, Bjørn K
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde en natt på dette hotellet. Det ligger midt i Tynset sentrum. Hotellet har egen parkeringsplass for gjester. Det er ikke mulig å lade elbil på hotellet.

Hotellet har fått oppgraderinger. Fint inngangsparti og felles områder.

Vi hadde rom i den eldre delen av hotellet. Det var likevel bra, selv om badet kunne vært større. Det var rent og pent både på rom og ellers på hotellet.

Hotellet har en super betjening som er svært serviceinnstilt.

Vi spiste middag på hotellet. Bra mat til hyggelige priser.

Prisen for en natt er ikke gæren. Det er frokost inkludert i prisen.

Det er tillatt med hund uten tillegg i prisen.

Anbefaler dette hotellet.

Takk, Y1826CMdanielh
Anmeldt 16. juli 2021

Vi bodde her i forbindelse med feriereise sommeren 2021. Hotellet ligger sentralt på Tynset og er enkelt å finne enten man kommer med bil eller med tog. Rommene var nylig oppusset og delikate. Litt mindre enn gjennomsnittet, men tilstrekkelig store. Faste senger. Kunne ønsket meg litt bedre pute. Frokosten var vanlig hotellfrokost, og vi savnet ingen ting.
Hotellet har a la carte-restaurant, og vi valgte å spise middag her på kvelden. God mat, rikelige porsjoner og hyggelige priser.

Takk, jabibro
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Innom for en fredlige matbit og kaffe, det inntok vi ute på en fredlige sitte/spiseareal ved inngangen, pergola med varmelamper og trekktak gir sikkert gode forhold i kjøligere vær også. Hyggelig og rask betjening, 2 veldig gode pizzaer ( store) og en bakt potet i innholdsrik og fin utforming, mere enn nok mat til 5. Super kelner

Takk, mundse