Priceline
Agoda.comUSD 166
Etrip
ZenHotels.com
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Første besøk på Tynset Hotel. Leste på nett at hotellet hadde høy score. Bestilte rom direkte til hotellet, sparte over 120 kr pr rom pr natt. Stort pluss.
Fikk veldig godt inntrykk allerede ved innsjekk, hyggelig resepsjonist. Fikk rom i den nye fløyen helt i tråd med bestillingen. Gode senger, rent og pent.
Spiste og drakk i restauranten på hotellet. Terningkast 6 på både mat og service. Veldig smilende og gjestfri betjening. Hygget oss i baren på kvelden med god atmosfære og høy faktor av lokale storheter. Anbefaler Tynset Hotell på det varmeste. Fornuftige priser og upåklagelig service.

1  Takk, 706kyrrea
Anmeldt 28. juli 2021

Enkel parkering rett ved inngangen
Hyggelig personale.
Fint rom på bakkeplan.
Trivelig uteplass i sommervarmen.
Spiste middag på hotellet.
Veldig god mat med perfekt stekt kjøtt.
Frokosten også bra, men minus for at det var tomt for kokte egg og juice.

Takk, 476sverrev
Anmeldt 27. juli 2021

Overnattet her på gjennomreise. Bra hotell med grei størrelse på familierommet og gode senger. God frokostbuffet, men det kunne godt vært litt mer variert utvalg. men ok til en grei pris. Minus at det er få parkeringsplasser ved hotellet.

Takk, ZoeK79
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Greit hotell midt i Tynset sentrum.
Litt tynt bemannet på en lørdagskveld (restaurant og resepsjon), men fungerte.
Rommet var helt ok, men virket litt slitt. Badegulvet ble helt vått ved bruk av dusj.
Hyggelig betjening.
God frokostbuffet.

Takk, petterjf
Anmeldt 23. juli 2021

Hadde en natt her med tre hunder. Fikk et flott rom i 2.etg. Veldig god og hyggelig service. Nydelig mat, beste burgeren jeg har smakt på mange år!!!
God frokost med sprøstekt bacon og egg.
Anbefales, vi skal tilbake.

Takk, Bjørn K