“God service, fornøyde barn!”
Anmeldelse av Kebab House - STENGT

Kebab House
Kjøkken: Tyrkisk
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Ungene ville ha kebab og burger, så vi dro innom. Gode porsjoner på barnemeny, og ungene var fornøyde. Vi voksne spiste ikke denne gangen. Trivelig og serviceinnstilte ansatte. Tommel opp!

Takk, AnitaHammervik

Anmeldt 29. desember 2019

Bestilte kebab tallerken. Men det jeg fikk var smakløse biffstrimler i litt rømme, med sweet chilli på toppen. Det smakte jo biff, men hvor er smaken av kebab. Når jeg bemerket dette, fikk jeg beskjed om å ha på grillkrydder. Hvorfor bestilte jeg kebab? Jo, for å nyte smaken av kebabkrydder smaken. Dette var elendig, og servicen og forståelsen min klage. Jeg har spist suveren kebab i nedlagte bensinstasjoner som har vært ypperlig. Dette skulle være en restaurant liksom. Dette var dårlig, aldri mer.

Dato for besøk: desember 2019
3  Takk, jerichof864
Anmeldt 11. juni 2019 via mobile enheter

Fantastisk mat og rask service. Godt utvalg mellom blant annet biff, kebab, salat, pizza. Velsmakende retter!

Dato for besøk: juni 2019
Takk, marste99
Anmeldt 13. mai 2019

Hyggelig restaurant med mat av type pizza, hambruger og kebab i sentrum av Tynset. Barnevennlig. Serviceminded betjening.

Dato for besøk: april 2019
1  Takk, Jookke
Anmeldt 8. februar 2019 via mobile enheter

Innbydende toalett, ikke en plage for min appetitt. Alle bestilte rullekebab som falt i smak. Anbefales!

Dato for besøk: februar 2019
1  Takk, livef2016