Agoda.comUSD 137
Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Hadde en natt i Tynset og tok inn her for å teste stedet. Hyggelig betjening og rommet var rent og fint. Ligger fint til med kort avstand til sentrum. Kan anbefales istedenfor hotellGrei frokost med ikke alt for stort utvalg.

Dato for oppholdet: august 2018
2  Takk, jonivarf
Anmeldt 10. desember 2017 via mobile enheter

Hytta var av grei størrelse, men ikke veldig ren. Hadde ikke komfyr, men ellers godt nok utstyrt kjøkken. Senga var veldig hard og panelovnene bråkte noe voldsomt! Dessverre var peisen i ustand så vi var nødt til å ha panelovnene på med -25 °C under. Veldig fin beliggenhet og hyggelig dame i resepsjonen.

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, wanjags
Anmeldt 14. juli 2017 via mobile enheter

Fin beliggenhet i nærheten av elva like ved brua. Hytta ser bra ut på utsiden, bortsett fra at det er litt åpent og man sitter på utstilling. Inne er det koselig men litt slitt. Mange av møblene bærer preg av tung bruk og noen har vært forsøkt fikset med gaffateip, dette er IKKE innafor! Renhold er dårlig. Det ble funnet matrester i ovnen og oppvaskmaskinen holdt på å falle fra hverandre... Vi ble møtt av full oppvaskmaskin, så det første vi måtte gjøre var å rydde ut av denne. Dette er IKKE vår jobb, men renholdspersonalet sitt! Kaffetrakteren var godt brukt og IKKE rengjort. Prisen kunne godt ha vært justert etter standarden, og vi forventer rabattert pris da vi reiser. Ellers et fint opphold på et utrolig fint sted, sommer som vinter. PS: varmekablene på badet fungerer ikke. God sommer!

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, neslekkimdragev
Randi D, Daglig leder på Tynset Rom & Camping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2017

Hei
Det er beklagelig at ditt inntrykk er så dårlig, men vi skal prøve å svare på dette så godt vi kan.
At man "sitter på utstilling" er vel noe som henger ved alle hyttene på campingplassen vår, de ligger jo forholdsvis samlet, og det er det ikke noe å gjøre med.
At noen av møblene kan bære preg av bruk er ikke til å unngå. Vi skifter ut møblementet jevnt og trutt. At noe er forsøkt reparert med gaffateip er ukjent for oss, men det er vel noen som har ødelagt noe og prøvd å skjule det for oss, noe de også har klart. Vi reparerer ingenting med teip.
At renholdet i en campinghytte er dårlig utført er selvsagt ikke bra. Men det skal i utgangspunktet uføres av gjestene selv. Beklager at vi har oversett det dere påpeker.

Vannvarmen i badegulvet skal være skal være helt i orden men det kan være at noen har tuklet med termostaten.

Når det gjelder prisen så synes vi vel at kr. 1650 pr døgn for 7 stykker i en slik hytte uansett må ansees som svært rimelig

Anmeldt 1. juli 2017

Enkel standard, men rent og helt. Fine flate plasser til bobil. Sa jeg det var mygg der?, det var det. Oversiktelig ang, dusj,doer, tømme plasser og kjøkken hytte. De har fokostbuffet i kjelleren, men den prøvde vi ikke.

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, rogersbobil
Anmeldt 6. desember 2016 via mobile enheter

Tilbragte en natt på er av rommene. Ikke noe luksus men rent og pent. Bortsett fra bord pulten som hadde en del hakk i bordplaten som burde vært utbedret. Ikke barne kabler på bad, men varm ovn/sentral varme. Helt ok seng. Liten terasse utenfor som var hyggelig for morgen kaffe. Meget enkel frokost . Kunne lagt litt mere i den. Halv varme speil egg m bacon. Litt utplukket pålegg. Totalt er greit sted og overnatte til den prisen jeg betalte for 1 person 790 kr utenom sesong. Men over 1100 kr i høysesong ville jeg reagert på pris i forhold til kvalitet. Men vil nok benytte meg av stedet neste gang. Greit sentralt sted på Tynset i forr. øyemed. Wifi fungerte og hadde de byttet ut nattbord lampene med noen bedre pærer hadde det vært fint. Gamle LED pærer med blå hvitt lys ødela virkelig helhets inntrykket. Og jeg orket ikke lese på segen med det lyset.
Så med små enkle krep som frokost og lyspære bytting er MYE gjort

Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, 497petterb