Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Svært hyggelige lokaler - og herlig mat. Men servicen trekker mye ned på opplevelsen. Vi opplevde det var vanskelig å få kontakt med servitøren, både for drikke og matbestilling. Vi fikk heller ikke bestilt noe inne i baren og ble vist til bordet for bestilling. Etter bestilling ventet vi 1,5t på måltidet. Da vi spurte etter ventetiden, fikk vi plutselig servert is på huset - før måltidet. Vi hadde flere servitører på bordet vårt hvor av at det virket som kommunikasjonen mellom dem var fraværende. Vi fikk høre av en at maten var straks klar og en annen kom til bordet og sa at maten var avglemt - og dette med 20 min mellomrom. Men maten kom omsider. Ved betaling fikk vi en grei beklagelse - men dette var skuffende.

Takk, LotteBh
Anmeldt 31. januar 2020 via mobile enheter

Utrolig flott sted, gjennomført og trivelige lokaler. Store leiligheter og rorbuer. Veldig hyggelig og serviceinnstilt personale. Bra konferanselokaler for bedrifter. Fantastisk lokasjon med flott utsikt. Veldig god mat!

Dato for oppholdet: januar 2020
2  Takk, fredrikhu