Åpen i dag: Stengt
Utmerket kaffe, nydelig plassering

Herlig liten kafé i nydelig parkanlegg. Kaffen er utmerket, og betjeningen svært sympatisk... les mer

Anmeldt 23. juli 2019
hinehine
Oslo, Norge
Nydelig park og område

Anmeldt 4. oktober 2017
Tartufo17
Oslo, Norge

Anmeldt 4. oktober 2017

Rett og slett en liten perle av en park. Et virkelig flott og innbydende område. Kort vei ut hit fra Oslo sentrum. Lett å finne. Velstelt og innbydende park. Åpen og fin. Vi storkoste oss her.

Dato for opplevelse: oktober 2017
Takk, Tartufo17
Solveig A, Public Relations Manager på Vitenparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. oktober 2017

Så hyggelig at dere koste dere :-) Takk for hyggelig tilbakemelding

Anmeldt 31. juli 2017

Som student har jeg tilbrakt mange timer på Vitenparken. Her har de god kaffe og hyggelig betjening. Kaféen ligger i fine omgivelser, like ved "Andedammen" på campus NMBU. Prisene er litt i overkant av hva et studentbudsjett egentlig tåler, men det er alltid verdt det.

Dato for opplevelse: juni 2017
Takk, elstenseth
Anmeldt 29. juni 2017

Vi parkerte på gjesteparkeringen, men hvor var vitenhuset? Kom til ett stort skilt , i bunnen sto det en rød prikk, med her er du. Prikken fant vi ikke igjen på kartet. Det sto et lite skilt med pil, på et hus. Stiv pris for å komme inn og hun som sto i kassa forsto ikke hva slags billetter vi ville ha. Et vanlig rom med utstilling var alt.
Barna ble skuffet, men noen mikroskoper rettet situasjonen. De vokse syntes forstørringen av mikrober, bakterier mm som hadde fått farger var interessant.

Dato for opplevelse: juni 2017
Takk, bentemoent
Solveig A, Public Relations Manager på Vitenparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. juli 2017

Hei Bente,

Tusen takk for besøk og takk for at du tar deg tid til å vurdere oss. Vi er veldig glade for at dere nøt den vakre parken. Vi ligger på et universitetsområde, og det kan dessverre være litt forvirrende å finne frem. Prisene våre er 110 for voksen og 60 for barn, og vi har forståelse for at det kan oppleves som stive priser. Hvis andre vil ha en forsmak på hva som kan oppleves i utstillingen før de kommer, anbefaler vi å følge oss på Instagram hvor flere av bildene kan sees. Med ønske om en riktig god sommer - og velkommen tilbake.

Anmeldt 6. april 2017

Mange spennende aktiviteter til barn, ungdom og voksne. Og i tillegg god kafe-mat! Vel verdt en tur.

Dato for opplevelse: mars 2017
Takk, Sissel R
Solveig A, Public Relations Manager på Vitenparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. mai 2017

Takk for hyggelig omtale Sissel!

Anmeldt 14. mars 2017

Her har de flere gode øl, og alltid gode ferske matvarer. Spesielt likte jeg at de hadde en akseptabel sjokoladekake uten melk og hvete i frysen. Dermed ble kaffen helt grei å drikke. Ikke spesielt rask service derimot, her må jeg vanligvis vente uten at det er kø.

Dato for opplevelse: mars 2017
Takk, BengtSv

Tusen takk for hyggelig tilbamemelding. Velkommen tilbake :-)