“Tragisk”
Anmeldelse av Aas Bistro

Aas Bistro
Vurdert som nr. 1 av 3 Restauranter i Ås
Kjøkken: Sushi
Beskrivelse: Fin restaurant med alle rettigheter. inkl. sushibar. Vi tilbereder mange spennende og gode retter etter sesong. Lunsj på dagtid og a la carte fra 15:00.
Anmeldt 14. desember 2018

Hadde forhåndsbestilt lutefisk. Det vi fikk var en flytende "suppe", totalt uspiselig. Julemat kan de ikke. Service på et lavnivå.

Takk, Fitchigan

Anmeldt 19. juni 2018 via mobile enheter

Jeg spiste en raus porsjon blåskjell med kokosmelk og koriander. Det smakte nydelig. Rettene mine fire venninner spiste så også fristende ut.
Litt skuffende at de ikke så noen alternativer da jeg bad om å få bytte ut brødet med grønnsaker eller salat. Jeg valgte å bestille søtpotetfries til.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Annabuda
Anmeldt 21. oktober 2017

Pent og rent sted rett ved Ås togstasjon. Utmerket service! Vi kom rett etter åpningstid, men i løpet av ettermiddagen ble det overraskende fullt av gjester i alle aldre. Vi prøvde 3 forskjellige hovedretter og 3 ulike desserter. Alle rettene ble pent presentert, alle fikk maten samtidig, generøse og velsmakende retter.Prisene er forholdsvis høye, men på grunn av den høye kvaliteten på både mat og service så får man valuta for pengene når det gjelder det vi spiste - vestlige hovedretter.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Ingeborg56
Anmeldt 4. juni 2017

Her ble jeg rett og slett slått i bakken av en utrolig god sushi. Anbefales på det sterkeste. Spis alt du kan, og så mye du har råd til. Kan måle seg med de beste av de beste her til lands.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, T0mmy1989
Anmeldt 4. juni 2017 via mobile enheter

Artig forrett: søtpotet med aioli.

Saftig indrefilet med god gammeldags potetstappestripe. Hyggelig betjening. Verdt et besøk. Anbefales.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, 203sverrer

Reisende som så på Aas Bistro, så også på

Har du vært i Aas Bistro? Del dine erfaringer!