En liten positiv opplevelse på vår tur til gotland

Anmeldt 15. november 2019
Bj_rn_TKrokstadelva
Krokstadelva, Norge
ferie

en hyggelig opplevelse og spennende historie, dette var absolutt verd besøket og kan virkelig... les mer

Anmeldt 4. september 2017
237terjel
Sortland, Norge

Anmeldt 15. november 2019

Dette var for oss en ukjent liten pærle. Det var ikke så store grotten, men vel vært ett besøk. Bør også ta med å se filmen som blir vist. Trivelige omgivelse også.

Dato for opplevelse: juli 2019
1  Takk, Bj_rn_TKrokstadelva
Anmeldt 11. august 2019 via mobile enheter

Kjempebra guide med både humor og med god informasjon om grotten og dens historie. Anbefales å dra innom og ta en guidet tur inn.

Dato for opplevelse: august 2019
1  Takk, emmargret
Anmeldt 15. september 2018 via mobile enheter

Vi har vært på en omvisning i grotten.
Det finnes to typer turer: kortere og lenge. Drn lenge går mer inn i grottens dubde. Vi har vært på den korte : interessant og spennende. Rund grotte områder finnes det naturstier.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, X5299XVolgag
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Grotten har en interresant historie på hvordan den ble oppdaget (som blir fortalt av guiden). Du får guidet tur gjennom de ulike kammrene i grotten. Om du bestiller turen som heter Grottäventyr så blir du kledd opp til å gå ennu lengre inn i en nesten uoppdaget del.
Ellers har dem en liten utstilling hvor det kortfattet forteller om grottens oppbygning og skapelse.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, jeanett1992
Anmeldt 4. september 2017 via mobile enheter

en hyggelig opplevelse og spennende historie, dette var absolutt verd besøket og kan virkelig anbefales

Dato for opplevelse: september 2017
Takk, 237terjel