“Gode og ferske svenske sjømatretter”
Anmeldelse av Bakfickan

Bakfickan
Vurdert som nr. 5 av 150 Restauranter i Visby
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Gode og ferske svenske sjømatretter, hyggelig lokale og personal. Anbefales sterkt for de som liker det sjøen har å by på!

Takk, phillipKan

Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Steikende sol og sultne kropper trengte både mat og drikke. Valgte dette stedet, og angret ikke. Strålende service og nydelig mat gjør at dette ble en flott matopplevelse for hele familien.
Tross i at dette er en sjømatrestaurant, så kunne de tilby vegetarisk måltid og tilpassede barneporsjoner.
Absolutt et sted som trygt kan anbefales :)

Dato for besøk: juli 2019
Takk, toreirikf
Anmeldt 26. mai 2019 via mobile enheter

Vi oppdaget at dette er en populær restaurant da vi forsøkte å få bord dagen før og alt var fullt til tross for at vi besøker Gotland utenfor sesongen. Vi bestilte bord til dagen etterpå og var spent på hvordan kvaliteten på mat og måltidet ville bli da vi forsto fra anmeldelsene her på Trip at det var delte meninger om kvaliteten
Det er en liten restaurant med plass til kun et fåtall gjester og med personlig service, forekommende, men profesjonelt

Vi bestilte grønn asparges fra Gotland som forrett Den var enkelt tilberedt med kun en smørsaus som var blandet med sitron Aspargesen var kokt perfekt og det hele smakte utmerket!
Til hovedrett bestilte jeg torskerygg og min samboer den berømte fiskesuppen På grunn av at fiskesuppen var tomatbasert fikk vi anbefalt å velge forskjellig hvitvin, min samboer en fruktig Riesling og jeg valgte en mer smakfull hvitvin Vi fikk begge smake vinen før vi bestemte oss Restauranten har godt utvalg av vin på glass som vi synes er et stort pluss
Fiskesuppen smakte godt Min samboer er glad i tomatisert fiskesuppe og denne var smakfull og med godt med fisk og gode smaker.
Torskeryggen var stekt og akkurat passelig etter min smak, gjennomstekt, men ikke tørr Deilig tilbehør
Til dessert valgte vi kaffe, limoncello (hjemmelaget på restauranten)
Det hele smakte utmerket, god og imøtekommende service. Det er god kvalitet på restaurantene i Visby og denne holder høy kvalitet.Vi kan absolutt anbefale stedet og det kan være lurt å bestille bord på forhånd

Dato for besøk: mai 2019
2  Takk, 582inaf
Anmeldt 4. april 2019 via mobile enheter

Vi spiste en deilig fiskesuppe i hyggelige omgivelser både innenfor og utenfor dørene. Eneste minus var litt for dyr vin.

Dato for besøk: april 2019
Takk, 833ivars
Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Fantastisk god fiskesuppe til ein rimelig penge! Fin beliggenhet og koselig lokale.

Anbefales absolutt

Dato for besøk: juli 2018
Takk, helgesvandal

Reisende som så på Bakfickan, så også på

Har du vært i Bakfickan? Del dine erfaringer!