“Knallgod ujålete sushi”
Anmeldelse av Sakura Strommen

Sakura Strommen
Vurdert som nr. 2 av 22 Restauranter i Strømmen
Anmeldt 26. januar 2019 via mobile enheter

Beste sushistedet i området. Mye sushi til en rimelige penge. Enkel sushi med fokus på smak i stedet for «jåleri». Rikholdig meny med flere kombinasjoner, løse biter eller maki. Har også varmretter, men har ikke smakt disse. Alltid kjempefornøyd med maten her. Stedet er hovedsakelig basert på takeaway, men har også noen få bord hvor en kan nyte måltidet. Det eneste minus er at jeg savner restauranten som tidligere lå i Lillestrøm

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, permortene2014

Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Ganske raske på levering, vi har alltid tatt sushi/maki take away. Maten er veldig god, og det er en del å velge mellom, men det er noen sauser som blir litt for sterke for noen av oss

Dato for besøk: august 2018
Takk, Camilla J
Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Sakura er vårt sushi sted! Alltid nylaget og veldig godt. Både varmrettene og sushien er nydelig. Veldig hyggelig betjening. Kan virkelig anbefales!

Dato for besøk: august 2018
Takk, LindaLille1970
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Meget bra Sushi. Det er meget høy kvalitet på Sushi-bitene. Betjeningen er alltid blide, og prisen er OK. Dette er et av få steder hvor ingefæren er noe mildere, slik at den er god å spise. Vi mener det er verdt å kjøre fra Lillestrøm til Strømmen foe å handle Sushi her.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Tom T A
Anmeldt 20. februar 2018 via mobile enheter

Veldig god take away maki. Fikk bestilt forskjellig maki, og det så veldig lekkert ut! Nylagd, kommer til å bestille igjen

Dato for besøk: februar 2018
1  Takk, 264amya

Reisende som så på Sakura Strommen, så også på

Strømmen, Skedsmo
Lørenskog, Lørenskog

Har du vært i Sakura Strommen? Del dine erfaringer!