“Bare fantastisk - anbefales på det varmeste.”
Anmeldelse av Sakura Strommen

Sakura Strommen
Vurdert som nr. 2 av 22 Restauranter i Strømmen
Anmeldt 18. juli 2020

Bestilt mye sushi rundt omkring. INGEN slår Sakura på kvalitet, kundeservice eller fleksibilitet.
Prisen er det heller ikke noe å utsette på.
Å kunne få bytte ut noe med noe annet er aldri noe problem.
Når man kommer inn døren føler man seg så velkommen og møter alltid et smil, uansett hvor mye de har å gjøre.
Konklusjon: Konkurrentene har virkelig mye å lære her.
Terningkast 6.

Takk, Norwegianwithtwokids

Anmeldt 23. februar 2020 via mobile enheter

Vi bestiller og henter sushi opptil flere ganger i måneden og har aldri blitt skuffet! Alltid ferskt, nylaget og smakfullt. Vi har også ved flere anledninger bestilt fat med flere porsjoner når vi har hatt gjester. Det er alltid en fryd å servere- lekkert å se på og svært velsmakende.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, 460ainan
Anmeldt 11. januar 2020

Kjempegod sushi med ferske råvarer! Anbefales! Må beregne litt ventetid en fredag ettermiddag på grunn av stor pågang, men de som jobber der er hyggelige og effektive. Absolutt verdt ventetiden!

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, Matmomsa
Anmeldt 29. desember 2019

Jeg og min elskede var ute for å feire at vi hadde barnefri.

Vi ble ikke møtt av servitør, fikk så å si ingen service. Ikke et hei, ikke meny, ikke bestikk til to.

Når maten kom fikk vi ingen respons fra servitør.

Maten som ble servert var slapp maki med slappe grønnsaker.

Maki var det masse shiracha på så alt smakte det samme.

Veldig bland og uapetittelig.

Anbefaler ikke Sakura.

Dato for besøk: desember 2019
3  Takk, Gamlefar
Anmeldt 10. desember 2019

Dette er stedet for sushi .Leverer alltid på topp. Synd de har flyttet fra Lillestrøm, men ikke lange veien til strømmen heller da.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, Etagris

Reisende som så på Sakura Strommen, så også på

Strømmen, Skedsmo
Lørenskog, Lørenskog

Har du vært i Sakura Strommen? Del dine erfaringer!