“Helt greit, men ikke over gjennomsnittet”
Anmeldelse av Il Padrino

Il Padrino
Vurdert som nr. 8 av 21 Restauranter i Strømmen
Anmeldt 11. desember 2018

Flott å ha en restaurant på Strømmen. OK mat, men tilfredsstiller dessverre ikke det man kan forlange av restaurant.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Rune O

Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

servert i det gamle postkontoret i Strømmen . Lokalet er mørkt så man må bruke lommelykt for å lese menyen. Servicen var ok.

Takk, larsj898
Anmeldt 16. september 2018

Fin restaurant med hyggelig atmosfære. Litt treg service noen ganger, men maten veier opp. Har også takeout på pizza som vi benytter oss av når vi vil ha skikkelig italiensk pizza <3

Takk, hannehf74
Anmeldt 16. september 2018

Stikker innom her når man ønsker god italiensk lunch eller middag. bestilte hamburger sist og ble veldig overrasket. En veldig god pensling vri på den.

Dato for besøk: august 2018
Takk, hannehf74
Anmeldt 8. september 2018

Kom til restauranten, fikk anvist bord, bestilte en øl, fikk den og menyen, langt om lenge kom en ungdom med null kelnererfaring og spurte hva vi ønsket, vi ønsket litt forskjellig, hun sa da at det kunne vi ikke få for di de hadde selskap inne i restauranten og vi kunne bare få pizza...tenk om hun hadde sagt det med en gang :-(

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Jon V

Reisende som så på Il Padrino, så også på

Lillestrøm, Skedsmo

Har du vært i Il Padrino? Del dine erfaringer!