“Koronatilpasset !”
Anmeldelse av Il Padrino

Il Padrino
Vurdert som nr. 6 av 22 Restauranter i Strømmen
Anmeldt 10. september 2021

Var på besøk i går kveld i jobbsammenheng.
Innbydende lokaler. Flott service !
Veldig smidige i forhold til egne ønsker utenom det som var forhåndsbestilt.
Korona tas på største alvor av myndig innehaver.
Nydelig indrefilet. Jeg er elgjeger, så det kan jeg litt om, og denne innfridde virkelig.
Hvis du er opptatt av smittevern og god mat, så er dette stedet for deg !

Dato for besøk: september 2021
Takk, Trond S

Anmeldt 24. juli 2021

Vi har spist på Il Padrino mange ganger og de har gjennomgående god mat og god service. Veldig fornøyd og en av våre lokale favoritter!

Takk, Bardunio
Anmeldt 19. juli 2021

Om du vil ha god pizza, rustikk salat eller deilige kjøttretter så der dette plassen. Er her flere ganger i året for å spise. Bestiller også masse take-away herfra.
Ett ekstra pluss er øl utvalget. Det er like bra som hvilken som helst annen gastro pub i Oslo. Er dere kun to stk. anbefaler jeg pizza planken. Min favoritt pizza er Diavola. Digg lasagne har de også. Hyggelige og oppmerksomme servitører.

Takk, 290b_rde
Anmeldt 8. juni 2021 via mobile enheter

Hyggelig spisested med serviceinnstilt personale. Variert og bra meny med både mat og drikke. Tøft med planke med 5 typer alkoholfri øl,fint når man er på kjøretur. Prøvde 3 ulike retter og alt var godt og så bra ut. Hvit pizza med kylling anbefales. Prisnivået er også helt ok

Takk, 283ole1984
Anmeldt 6. juni 2021 via mobile enheter

Solen sviktet ikke denne sommerkvelden. Med det gjorde Il Padrino. Ventetiden ble frustrerende lang...det tok hele 55 minutter fra vi ankom og bestilte til maten kom på bordet. Innen maten kom var vi nesten tom for drikke, og ingen spurte om vi ønsket å bestille mer drikke til maten. Kokken visste tydeligvis ikke hvordan lage saus...en kremet saus som var så tynn at den var tynnere enn suppe.... Pommes frites var smakløs og var overhodet ikke krydret/saltet. Ikke fantes det krydder på bordene heller. Servitøren så vi ikke mer til før måltidet var over... Jeg er vant til, og forventer av en god servitør, at han/hun sveiper innom bordet få minutter etter for å høre at maten smaker og at man ikke mangler noe. Il Padrino - dette var ikke bra. Det blir ikke hit jeg kommer tilbake med det første...

Takk, grochar

Reisende som så på Il Padrino, så også på

Lillestrøm, Skedsmo

Har du vært i Il Padrino? Del dine erfaringer!