“Dårlig service”

Legg det til.
Kaffebrenneriet
Vurdert som nr. 14 av 22 Restauranter i Strømmen
Anmeldt 18. september 2021

Møkkete, få folk på jobb, ryddet ikke bordet når vi ba om det, sa det var for mye å gjøre. Vi måtte drikke kaffen vår med andres møkkete kopper og tallerkner på bordet.

Dato for besøk: september 2021
Takk, 56malla

Anmeldt 3. februar 2020

Nydelig kaffe og delikat utvalg. Min favoritt på Strømmen storsenter som har mange kafeer og restauranter

Dato for besøk: februar 2020
Takk, tante51
Anmeldt 30. november 2019 via mobile enheter

Alltid koselig å besøke Kaffebrenneriet på Strømmen. Blide servitører, god kaffe og koselig atmosfære.

Dato for besøk: november 2019
2  Takk, 276grya
Anmeldt 28. desember 2017 via mobile enheter

Kaffebrenneriet på Strømmen Storsenter ligger faktisk slik til at det er en liten getaway fra «stresset» på senteret ellers. Dette kunne de gjort betydelig mer ut av, lagd en enda bedre stressfri sone. De har ikke helt fått det til. Den er OK og som andre Kaffebrenneriet-steder. Kaffen er OK og litt godt til. Men få gode steder å sitte. Og de kunne hatt bedre utvalg av kopper. De store bollene blir litt tungvinte i lengden.
Men potensialet er der.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Gullord
Anmeldt 11. august 2017 via mobile enheter

God kaffe!
Hyggelig og rask betjening.
Litt lite å velge mellom, om du er litt sulten.
Har laktosefri melk, noe som er veldig bra!

Dato for besøk: august 2017
Takk, Go2Gate1

Reisende som så på Kaffebrenneriet, så også på

Strømmen, Skedsmo

Har du vært i Kaffebrenneriet? Del dine erfaringer!