“Dette var veldig bra!! ”
Anmeldelse av Ganh

Ganh
Vurdert som nr. 5 av 22 Restauranter i Strømmen
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Dette var veldig bra, autentisk mat i en svært hyggelig restaurant. Dette anbefales på det sterkeste!!

1  Takk, 595trudeb

Anmeldt 29. februar 2020 via mobile enheter

Uformell og hyggelig vietnamesisk restaurant. Fin pris, god mat og bra service. Vi kom gjerne tilbake når vi er i nærheten

Takk, thaop266
Anmeldt 26. februar 2020 via mobile enheter

Veldig god mat og hyggelig betjening. Vårruller og Wonton Suppen er veldig gode som forretter. Bánh mì, Suppe nr 22 er veldig gode til hovedrett.

Takk, blenne
Anmeldt 22. februar 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig betjening! Koselig og innbydende miljø og spennende, god mat. Vi var meget fornøyde med besøket vårt på denne restauranten. Uhøytidelig og sjarmerende restaurant. Vi drar gjerne hit igjen!

Takk, Lisarollnes
Anmeldt 14. februar 2020

Annerledes restaurant med en spennende og eksotisk meny og miljø. Må erfares!

Utrolig god service og hyggelig betjening.

Rolig og koselig atmosfære i lokalene.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, trondo320

Reisende som så på Ganh, så også på

Strømmen, Skedsmo

Har du vært i Ganh? Del dine erfaringer!