“Verken bedre eller dårligere enn andre Egon”
Anmeldelse av Egon Strømmen

Egon Strømmen
Vurdert som nr. 16 av 21 Restauranter i Strømmen
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 11. desember 2018

Hvis du aksepterer mat som er tilberedt av "ufaglærte" Biff som er så seig, og gjennomstekt, at du nesten ikke klarer tygge igjennom - skulle ha vært medium.

Takk, Rune O

Anmeldt 25. august 2018

Klarte ikke å ta i mot bestillingen slik at alle fikk biff på 250 g.Kjøttet var så seigt at vi nesten ikke klarte å tygge det.Grønnsakene virket av eldre dato.Til denne prisen( NOK 380 pr. pers-4 personer) burde en ha ventet noe annet. Her kommer vi ikke tilbake ,og vi vil heller ikke anbefale dette stedet til andre. Underlig siden vi har spist på andre restauranter i denne kjeden både i Oslo og andre steder og vært fornøyde. Men dette var bunnen!

3  Takk, 530hanso
Anmeldt 22. august 2018

Restauranten ligger på Strømmens storsenter, og har også et bra uteområde. Dette er pluss for restauranten, og stort sett det som er pluss her..

Det er "self service" her. Du finner et bord, henter menyen selv og deretter går du og bestiller mat og drikke. Drikke tar du med deg, mens maten blir levert på bordet. Prisnivået på maten her er horribelt høyt, burger opp til nesten 300 kroner gjør at man forventer gourmetkvalitet og høy service. Ingen av delene var her.

Burgeren var smakløs og ikke spesielt lekkert presentert. Mer gatekjøkkenkvalitet vil jeg påstå, selv om burgeren ville fremstilles som "hjemmelaget". Servicen var sånn passe lite engasjert.

Dette kan være et bra sted, men med dette prisnivået, så kommer jeg ikke tilbake. Det er absolutt ikke verdt det!

1  Takk, 189andreasb
Anmeldt 15. april 2018 via mobile enheter

Hei
Generelt alle Egon har god service og mat.
Har spist flere ganger på strømmen og tatt noen øl.
Perfekt sted for date.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Gøkhan C
Anmeldt 27. desember 2017

jeg og min kjære var på egon strømmen i dag 27/12, vi valgte denne returangen for de vi var innom der i sommer og var svært fornøyde med mat og service der. da vi kom dit i dag hadde vi gode forventninger og så frem imot en hyggelig opplevelse. skuffelsen ble stor da vi satte oss ved bordet og så det var bare halvveis vasket, det var lite folk i returangen på dette tidspunktet så de som ryddet burde hatt tid til å gjøre en bedre jobb, men istedenfor var de mest opptatt med ha stå nede ved kjøkkenet å snakke om julegaver, jeg måtte si ifra da jeg bestilte maten. jeg bestilte en medium stekt biff og min kjære tok biffsnadder, vi fikk maten rimelig raskt, max 10 minutter. min biff som skulle vært medium stekt var blodig og seig og biffsnadderet var tørt, min kjære klagde og fikk ny pasjon med biffsnadder men denne gangen var den også rå/blodig og seig, vi spiste opp og forlot restauranten svært skuffet, vi hadde sett frem til en koselig kveld med god mat og hygge. Denne restauranten gikk i våre øyne fra terningkast 5 i sommer til svak 2 i dag, kommer vi til å velge eller anbefale dette stedet igjen ? NOPE :(

Dato for besøk: august 2017
1  Takk, velkommen67

Reisende som så på Egon Strømmen, så også på

Har du vært i Egon Strømmen? Del dine erfaringer!