“Beste verdi for pengene”
Anmeldelse av Ambassadør Tandoori

Ambassadør Tandoori
Vurdert som nr. 1 av 19 Restauranter i Strømmen
Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Reservater
Middagsalternativer: Reservater
Anmeldt 2 uker siden

Var her for middag en kvled forrige uke. Har også vært her flere ganger tidligere. Indisk mat i særklasse. meget smaksrikt og delikat. Hyggelig og behjelpelig personale. rent og pent og hyggelig.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Skedder

Anmeldt 1. september 2019

Dårlig kvalitet ris, veldig god chana masala. Rask og hyggelig betjening. Har kun én vegansk rett, så gir ingen alternativer til planteetende kunder.

Takk for maten!

Dato for besøk: september 2019
Takk, Sofusfokus
134milank, Manager på Ambassadør Tandoori, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2019

Hei!
Vi kan lage ihvertfall 2 vegansk hovedrett. Vi bekklager at du likte ikke vår ris, kanskje smaken er litt annet fra den
du som pleide å ha, men kvalitet er vi alltid ta være på . Vi bekklager at du hadde ikke så bra opplevelse hos oss, men vi vil gjerne velkommen deg igjen !

Anmeldt 30. juli 2019

Veldig bra mat, hyggelig personale og hyggelige priser. Vi er 6-7 stykker som møtes her et par ganger i året og det fine er at det finnes en sterkhetsgrad for alle ganer

Dato for besøk: mai 2019
Takk, turist51
134milank, Manager på Ambassadør Tandoori, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2019

Hei! Tussen takk for så hyggelig tilbakemeldling. Vi håper at dere skulle ha flere møter på New Ambassadør :). Håper det ikke er så lenge at til vi ses igjen :)

Anmeldt 28. juli 2019 via mobile enheter

Her må man gå hvis man ønsker Indisk mat som smaker. Kylling og lam er helt fantastisk. Smaker som synger i munnen.
Må prøves.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Jan Tore E

Hei Jan!Tussen takk for så hyggelig tilbakemeldling både på tripadvisor og google. vi setter stor pris på den .Håper det ikke er så lenge at til vi ses igjen :)

Anmeldt 18. juli 2019

Særdeles gode retter og fine barnemenyer. Et flott sted å spise for hele familien.
Overhodet ingenting å utsette på noenting og utmerket take-away!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, hugin1976

Hei Hugin ! Tussen takk for så hyggelig tilbakemeldling. Håper det ikke er så lenge at til vi ses igjen :)

Reisende som så på Ambassadør Tandoori, så også på

Lillestrøm, Skedsmo

Har du vært i Ambassadør Tandoori? Del dine erfaringer!