“Catering til bryllup”

Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 21. juli 2021

Milan og gjengen på New Ambassador på Strømmen leverte en herlig buffé til bryllupet vårt. Gjestene gav mye skryt til maten og vi kommer garantert til å bruke New Ambassador igjen ved neste fest/selskap!

(Det tok under to uker etter bryllupet før jeg og min kone spiste hos New Ambassador!)

Beste indiske restauranten i hele Lørenskog/Strømmen/Lillestrøm!

Takk, BHSH2021
amtr n, General Manager på New Ambassadør Indisk Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. september 2021

Hei BSHS tusen takk for fin anmeldelse det setter vi stor pris på.
Gleder oss til å se dere igjen.

Anmeldt 24. juni 2021

Bor 15 minutter unna.
Elsker indisk mat og har smakt fra den beste indiske i Oslo.
Dette var helt klart på linje med det og jeg vil bestille herifra neste gang jeg skal ha indisk. Han jeg snakket med var også veldig hyggelig på telefonen.
anbefaler å hente maten selv.

av de jeg smakte anbefaler jeg:
Gosht palak
Gosht sharabi
Butter chicken

Hariyali naan og Peshawari naan

et ønske: går det an å lage naan brødene litt tykkere? kanten er så utrolig deilig og saftig siden den er litt tykkere

Håper business går bra for dere, at dere får mange hyggelige kunder og glede med det dere gjør, takk for at dere gjør Norge mer smaksrikt❤️

Takk, auroraviktoria
Milan K, Owner på New Ambassadør Indisk Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juni 2021

Tussen takk Aurora, Det betyr mye for oss.:)

Anmeldt 12. juni 2021 via mobile enheter

Fantastisk service og utrolig god mat. Maten får alle smakssansene til å løpe løpsk. Herlig, liker du indisk, ta turen innom, og for himmelens skyld, husk å bestille indiske ølet, Corba og Kingfisher.
Bon apetitt.

Takk, 264kjetila
Milan K, Owner på New Ambassadør Indisk Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juni 2021

Hei, Kjetil takk for anmeldelse , Vi er super glad at du var fornøyd med bade maten og servicen vår. vi sett stor pris på alle anmeldelser , og hjertelige velkommen igjen :)

Anmeldt 8. mai 2021 via mobile enheter

Bestilte take away og maten var klar da jeg kom for å hente. Nydelig mat og topp service! Det var store porsjoner og smaken var topp!

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, 122kail

Hei, kail takk for anmeldelse. og velkommen til å spise inn :)

Anmeldt 15. februar 2021 via mobile enheter

Jeg og samboeren min spiste middag her en kveld. Vi hadde reservert bord, men ble stående ved utgangen i ca 40 minutter før vi ble tildelt et bord. Det ene bordet vårt var skittent og vi spurte servitøren om han kunne tørke av bordet. Vi fikk beskjed om at han skulle fikse det. Vi spurte han om det to ganger, men bordet ble aldri tørket av. Når maten omsider kom, var den ganske lunken. Servicen totalt sett var meget dårlig. Det var flere gjester som virket fortvilet over at de ikke hadde fått bestilt eller at de hadde fått helt feil mat.. De ansatte virket ikke til å ha kontroll på situasjonen. .Jeg håper dette var et engangstilfelle og ikke noe som er representativt for restauranten ellers. .

Dato for besøk: februar 2021
2  Takk, blertai
Milan K, Owner på New Ambassadør Indisk Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. februar 2021

Hei, Blerta vi bekklager for din opplevelse var ikke som forventet. Ja som du sa at vi hadde ekstrem kaos med engang som hadde vi ikke forventet heller. Situasjonen gikk ut av kontrollen vår med engang, vi jobbet beinhardt å ha kontroll ,men tok 2 timer for den. Vi har lært mye fra den dagen, som man lærer fra feilen sin. Kan du vær så snill sende oss e-post på post@newir.no ,så at vi kan gjøre noe for deg. Beklager igjen,

Reisende som så på New Ambassadør Indisk Restaurant, så også på

Lillestrøm, Skedsmo

Har du vært i New Ambassadør Indisk Restaurant? Del dine erfaringer!