“Fantastisk mat og service på Strømmen”

New Ambassadør Indisk Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 22 Restauranter i Strømmen
Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 10. september 2021 via mobile enheter

Veldig god mat og service i toppklasse. Denne restauranten bør du besøke om du er innom Strømmen. Servitøren tok oss vel i mot og heldigvis var det noen bord som ikke var forhåndsbooket bord denne fredagskvelden. Servitøren var både kunnskapsrik, oppmerksom og humoristisk, en meget god kombinasjon. Papadum med tilbehør var en god start. Både butterchicken og tikka massala. Begge retter smakte nydelig. Kyllingen er noe av det beste vi har fått, perfekt tilberedt. NaN brødet og mangolassien smakte også fortreffelig. Hit vil vi garantert tilbake. Takk for maten, den kan dere være stolte av.

Dato for besøk: september 2021
Takk, 283ole1984
amtr n, General Manager på New Ambassadør Indisk Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. september 2021

Hei Ole tusen takk for fin anmeldelse det setter vi stor pris på.
Hilsen oss på New Ambassadør indisk

Anmeldt 22. juli 2021

Super fornøyd med maten vi bestilte til vårt bryllup med 16 gjester! Dere er en av våre favorittresturanter og vil varmt annbefale dere til både fest, bryllup og ikke minst et koselig resturantbesøk hvor man får skikkelig digg ekte indisk mat med hjemmelaget naanbrød :)
Annbefales!!

Takk, Eli Elisabeth A

Hei Elsiabeth tusen takk for fin anmeldelse det setter vi stor pris på.

Anmeldt 21. juli 2021

Milan og gjengen på New Ambassador på Strømmen leverte en herlig buffé til bryllupet vårt. Gjestene gav mye skryt til maten og vi kommer garantert til å bruke New Ambassador igjen ved neste fest/selskap!

(Det tok under to uker etter bryllupet før jeg og min kone spiste hos New Ambassador!)

Beste indiske restauranten i hele Lørenskog/Strømmen/Lillestrøm!

Takk, BHSH2021

Hei BSHS tusen takk for fin anmeldelse det setter vi stor pris på.

Anmeldt 24. juni 2021

Bor 15 minutter unna.
Elsker indisk mat og har smakt fra den beste indiske i Oslo.
Dette var helt klart på linje med det og jeg vil bestille herifra neste gang jeg skal ha indisk. Han jeg snakket med var også veldig hyggelig på telefonen.
anbefaler å hente maten selv.

av de jeg smakte anbefaler jeg:
Gosht palak
Gosht sharabi
Butter chicken

Hariyali naan og Peshawari naan

et ønske: går det an å lage naan brødene litt tykkere? kanten er så utrolig deilig og saftig siden den er litt tykkere

Håper business går bra for dere, at dere får mange hyggelige kunder og glede med det dere gjør, takk for at dere gjør Norge mer smaksrikt❤️

Takk, auroraviktoria
Milan K, Owner på New Ambassadør Indisk Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juni 2021

Tussen takk Aurora, Det betyr mye for oss.:)

Anmeldt 12. juni 2021 via mobile enheter

Fantastisk service og utrolig god mat. Maten får alle smakssansene til å løpe løpsk. Herlig, liker du indisk, ta turen innom, og for himmelens skyld, husk å bestille indiske ølet, Corba og Kingfisher.
Bon apetitt.

Takk, 264kjetila
Milan K, Owner på New Ambassadør Indisk Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juni 2021

Hei, Kjetil takk for anmeldelse , Vi er super glad at du var fornøyd med bade maten og servicen vår. vi sett stor pris på alle anmeldelser , og hjertelige velkommen igjen :)

Reisende som så på New Ambassadør Indisk Restaurant, så også på

Lillestrøm, Skedsmo

Har du vært i New Ambassadør Indisk Restaurant? Del dine erfaringer!