“Møkkete”
Anmeldelse av Jordbærpikene Strømmen

Jordbærpikene Strømmen
Vurdert som nr. 11 av 21 Restauranter i Strømmen
Beskrivelse: Hos oss får du kaffe av beste kvalitet. I tillegg til vår egen kaffe kan du også nyte et stort utvalg drikker laget med vår egen espresso fra Italia. Ikke noe smaker bedre til fersk, hjemmelaget mat enn nytraktet kaffe…
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Bordene var ikke rengjort skikkelig.
Det var bananfluer inne i lokket der det lå boller, da dette ble påpekt til jenta bak kassa fikk vi beskjed om at hun skulle kaste de etterpå. (da vi gikk forbi en stund senere stod de der fremdeles.
Kaka som jeg bestilte var understekt/rå og smakte ikke godt

Dato for besøk: august 2020
Takk, 97idau

Anmeldt 29. juli 2020

Hyggelig café med trivelig interiør vel plassert på Strømmen Storsenter. Litt dyrt, men greie porsjoner og smakfull mat.

Dato for besøk: mai 2020
Takk, Arkana78
Anmeldt 27. oktober 2019 via mobile enheter

Jeg spiste en hamburger og fries og det smakte godt men kona hadde bestilt en pasta og kylling. Det var en veldig dyr rett. Det var bare pastaskruer med saus og 4 små biter med kylling. Når det koster 170 kroner så må man forvente mer enn det.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, mortenn738
Anmeldt 4. juli 2018

Har vært her ved et par anledninger, og stortrives.
God lunsj, gode kaker og hyggelig betjening som yter god service.
Ikke så mye mer å si, annet enn at jeg ser fram til neste gang jeg er sulten og er på de trakter. Da vet jeg hvor jeg skal gå.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 841audl
Svar fra ledelsen:Besvart 5. juli 2018

Tusen takk for din hyggelige anmeldelse! Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 5. mars 2018

Her har de skjønn mat, du vil garantert kose deg :-D Det er meget god plass på stedet, og meget hyggelig betjening :-D

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Suze-1964

Reisende som så på Jordbærpikene Strømmen, så også på

Lillestrøm, Skedsmo

Har du vært i Jordbærpikene Strømmen? Del dine erfaringer!