“Må oppleves”
Anmeldelse av Agnanti Restaurant

Agnanti Restaurant
Vurdert som nr. 3 av 12 Restauranter i Glossa
God for: Spesielle anledninger, Romantisk, Familier med barn, Barscene, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Middag, Lunsj, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 23. juli 2017 via mobile enheter

Dro ens ærend inn til Glossa fra Skopelos for å teste denne beryktede restauranten. Nydelig utsikt med tilhørende nydelig mat. Denne anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: juli 2017
1  Takk, 321vegards

Anmeldt 23. juli 2017 via mobile enheter

Vi var en tur innom Glossa etter tur til Mamma Mia klippen, og fant tilslutt frem til denne supre restauranten. Hyggelig betjening og velsmakende mat.

Dato for besøk: juli 2017
1  Takk, 141sveina
Anmeldt 16. september 2016 via mobile enheter

Vi har hatt nok et besøk på denne flotte restauranten i Glossa på Skopelos. Tidligere besøk har alltid vært vellykkede, og vi ble heller ikke skuffet denne gangen. Vi var tre par som alle hadde forskjellige retter, og alle rettene var veldig gode. Når så betjeningen er flinke og blide og utsikten er fantastisk, så ble det nok et besøk som vi ser tilbake på med glede. Vi kommer igjen ved en senere anledning!

Dato for besøk: september 2016
Takk, Kjell N
Anmeldt 8. august 2016

Ta turen til Glossa og nyt et godt måltid på denne restauranten. Vi var her både til lunsj og middag. Nydelige smaker på maten. Vi prøvde både salater, fiske, kjøtt og desserter. Vinen hadde rett temperatur. Fantastisk utsikt fra restauranten. Koselige lokaler. Meget hyggelig betjening. Fine toaletter. Husk å bestille bord på taket.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, 225karis
Anmeldt 24. juli 2015 via mobile enheter

Den beste restaurant, med den beste maten,og utsikten.
Gresk mat med en tvist som gjør den spennende.
Anbefales på det varmeste

Dato for besøk: juli 2015
Takk, Amund R

Reisende som så på Agnanti Restaurant, så også på

Skopelos Town, Skopelos
Skopelos Town, Skopelos

Har du vært i Agnanti Restaurant? Del dine erfaringer!