Anmeldt 18. november 2015 via mobile enheter

Koselig lite hotell 5 km utenfor Hvar. Topp og serviceinnstilt betjening. Hotellet stiller opp ved kjøring til og fra Hvar. Hotellets restaurant har topp mat. Husets hvitvin må testes :-). Opphold her anbefales. Jeg vil gjerne tilbake. Fin og ren strand.

Dato for oppholdet: mai 2015
Takk, erlandv2015
Anmeldt 2. august 2015 via mobile enheter

Vi har tilbrakt 10 fantastiske dager på dette herlige familie drevne hotellet, beliggenheten i kombinasjonen med den utrolige service innstilte familien Tudor, gjorde oppholdet helt magisk. De fleste av våre måltider ble tatt på hotellets uterestaurant, rettene var varierte og av beste kvalitet.

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, John Arild L
Anmeldt 23. juli 2014

Sjelden har vi opplevd lignende service, hjertevarme mennesker som ønsker gjestene det beste. Hotellet er familie drevet hvor alle står på for din opplevelse. Maten er nydelig, og til de prisene er det bare nytelse av alt. Stranden er en liten og koselig. Fotball bane like bak hotellet.
Kort kjøretur til Hvar sentrum. Anbefales:)

Romtips: Nydelig utsikt til havet fra rommene.
Dato for oppholdet: juli 2014
Takk, Hege M
Anmeldt 16. juli 2013

Vi hadde fire dager på Hotel Fortuna. Nydelig beliggenhet i rolige omgivelser og med kort vei til Hvar by. Vertskapet er utrolig vennlige og yter høy service. Hotel Fortuna har moderne rom og nydelig frokost. Milna er et flott sted med tilgang. Til flott Strand og bortgjemte viker.

Dato for oppholdet: juli 2013
Takk, rf644
Anmeldt 16. desember 2012 via mobile enheter

Vi bodde der i slutten av september i 4 netter, og skulle gjerne vært der lengre. Milna er et lite sted med noen få restauranter og en liten dagligvarekiosk. Hotellet er lite og smakfullt innredet med veldig bra service. Hotellets eier både kjørte og hentet oss da vi besøkte Starigrad og Hvar by som ikke ligger lange kjøreturen unna til en rimelig pris.
Vi kommer tilbake.

Dato for oppholdet: september 2012