“Koselig restaurant midt inne i pinjeskogen”
Anmeldelse av Konoba Lambik

Konoba Lambik
Vurdert som nr. 1 av 10 Restauranter i Milna
Kjøkken: Fra middelhavsområdet, Kroatisk
God for: Romantisk, Vakker utsikt, Spesielle anledninger, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Lunsj, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 28. oktober 2016

Vi var på denne restauranten for 2 gang, sjarmerende plass her eier selv sto på for fullt i grillen og lagde mat til alle gjestene. Spiste kjøtt denne gangen, men går nok for skalldyr og fisk neste gang - det var helt nydelig mat.

Takk, Bente F

Anmeldt 22. juni 2016 via mobile enheter

Dette er et sted som må oppleves. Veldig god mat og hyggelig restaurant. Anbefales på det sterkeste. Hyggelig betjening.

Takk, Dag Vidar H
Anmeldt 18. november 2015 via mobile enheter

Topp restaurant med koselig omgivelser under oliventrærne i haven. Bra mat med flere egenproduserte råvarer. God og serviceinnstilt betjening. Ligger litt bortgjemt. Absolutt verdt et besøk.

Takk, Erland V
Anmeldt 12. juli 2015

Veldig hyggelig restaurant liggende i olivenlund like nord for Milna strand. 10-15 min kjøretur fra Hvar by. Taxi ca Kuna 150. En restaurant vel verdt et besøk. Gode retter. Fersk sjømat. Mye bra forretter. Bestill flere og del rundt bordet ble en suksess for oss. Gode kjøttretter. Husets røde og hvite kan anbefales. Dette er gode viner til maten ! Se opp for store porsjoner ! Det er lov å dele og det bør man gjøre. Be kelneren om veiledning. Her sitter du bokstavelig talt under oliventræerne og spiser. Reis inn til Lambik mens det er lyst, og få med deg stemningen i området mens solen går ned. Husk å reservere bord ! Restauranten er populær. Veldig hyggelig personale som gir god service.

1  Takk, rpe_Ludde
Anmeldt 19. juli 2014 via mobile enheter

Her får du alt; sjarm, svært god mat, utrolig hyggelig betjening og ikke minst en pris de aller fleste lever godt med. Anbefales på det sterkeste.

1  Takk, Erik G

Har du vært i Konoba Lambik? Del dine erfaringer!