Gratis avbestilling frem til 20.08.22
Orbitz.com
eDreams
Travelocity
Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Vi tilbragte en natt på hotellet som ligger flott til med en nydelig utsikt over Siljansnäs og Siljan. Rommet var relativt stort og hadde en fin liten balkong. Sengene var gode og det var rent og ok. Men badet trenger sårt en oppussing! Middagen var god. Vi kom litt seint til måltidet og det nærmet seg slutten på serveringen (buffet hvor enkelte retter var litt utplukket). Frokosten neste dag var helt ok og det var nok av alt! Begge måltider ble inntatt på hotellets terrasse med utsikt over Siljansnäs og Siljan. Innsjekkingen gikk litt tregt - det virket som hotellet hadde fått litt knapp informasjon om vår booking? (Booking og betaling foretatt samme morgen via TripAdvisor/Hotels.com). Badebassenget ute var stengt av - det virket som man her planlegger en rehabilitering? En fin ‘gammelgård’ like ved hotellet hadde et kulturarrangement etter middag og det var fint å se denne gamle dalagården!

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, 66larsk
Erik Schenkel, Ägare på Siljansnäs Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. desember 2020

Hej Lars,

Som nya ägare till hotellet ser vi över alla olika delar av verksamheten.
För att undvika missförstånd med bokningar använder vi en "Channel manager" som ger en överblick av alla bokningar från olika bokningskanaler just för att den mänskliga faktorn ska minimeras. Poolen kommer vara öppen igen då nya sandfilter är införskaffade. Badrummen kommer renoveras och se fräscha ut. Välkomna åter!

Mvh

Erik

Anmeldt 13. januar 2022

Romtips: A room with a view is a most!
Dato for oppholdet: desember 2021
Anmeldt 24. juni 2019