Anmeldt 9. oktober 2018

Greit nok Hotel til en grei pris. Rommet var bra nok, er under oppussing, så når «tekjøkken» er ferdig blir det bra. Det var en ubestemmelig lukt på rommet når jeg kom dit, luftet ut og fylte vannlåser (unntatt tekjøkken) så ble det mindre lukt. Serviceviljen til personalet var nesten upåklagelig. De kunne spurt på kvelden om man ønsket å kjøpe noe mer før man stengte og gikk.

Romtips: Greit nok hotel til en grei pris
Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Knut R
Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Leide et familierom rommet så bra ut men måtte be om sengetøy og håndklær til de som skulle ligge på sovesofa. Måtte også legge på sengeklær selv.....
da man skulle bruke kjøleskapet var det det ikke kontakt til skapet ... da jeg gikk for å si ifra fikkjeg beskjed at rommet ikke var ferdig pusset opp....???
Stod ingen ting om dette når jeg bestilte.. Det var ingen service å spore når jeg sa ifra om dette, ingen ydmykhet eller vilje til å løse problemet. Forferdelig dårlig service og kundebehandling. Vi fikk pengene tilbake og fant et annet hotel i Harstad.
Kan ikke anbefale dette videre dessverre :-((

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, PerArne123
Anmeldt 18. mars 2018

God Service rent og pent og fine rom så jeg annbefaler dette Hotellet på det sterkeste. Det er veldig bra og komme hit for Morten og de andre som jobber her gjør at du føler deg hjemme. Er det noe du mangler så ordner de det så fort det lar seg gjøre.

Romtips: Pene Rom God Seng og ikke minst Dun dyne og pute. Dette er den eneste plassen hvor du faktisk kan føle deg hjemme. Det er rett og slett perfekt. Også eneste hotellet hvor det er Dun pute og dun teppe og det er Amasing.
Dato for oppholdet: mars 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, torarne2018
Anmeldt 20. september 2017

Hotell som tilbyr transport til Evenes flyplass. Nærmer seg fullføring av en totalrenovering av rom, og det vises. Flotte rom med god størrelse, og en liten kjøkkenkrok. Bad flislagt, og av topp kvalitet. Så skal du ut å fly tidlig på morningen, så er absolutt dette og anbefale. Parker bilen ved hotellet, og stå opp på morgenen, og gå ut til ventende transport, helt topp.

Dato for oppholdet: september 2017
1  Takk, Jak-GI
Anmeldt 28. august 2017

Ble varmt mottatt og siden vi var 3 fikk vi ei leilighet med 2 soverom og alt. Rent og pent, rolig og grei frokost. Vi bestilte transport til og fra fly og bilen fikk stå. Vennlig transportør. Kommer gjerne igjen

Dato for oppholdet: august 2017
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet