“Unike burgere”
Anmeldelse av Det lille Kjokken

Det lille Kjokken
Vurdert som nr. 1 av 1 Smått og godt i Bjerkvik
Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Bare Det lille kjøkken i Bjerkvik kan lage Bjerkviking burgeren. Som alltid, like fantastisk. Har du ikke prøvd den er det på tide, det vil du aldri angre på.
Jeg kjører aldri forbi Det lille kjøkken !

Takk, Ole Magnar D

Anmeldt 22. oktober 2018 via mobile enheter

Har vært innom dette stedet flere ganger opp gjennom årene. Vi har pleid å kjøpe, Bjerkvikingen, som skal være en spesialitet for dette stedet. Det gjorde vi i dag også. Vet ikke hva som har skjedd, men den smakte ikke som tidligere. Sjekket om det var noe som manglet fra tidligere. Prøvde å finne baconskivene som skulle være i hamburgeren, men det var de tynneste baconskivene jeg noen gang har sett. Så innehavere, skjerp dere. Begynn og selg de hamburgere dere var kjent for. De vi kjøpte i dag, kan vi få kjøpt over alt.

Takk, Odd J
Anmeldt 9. juni 2018

Kyllingtallerken med pommes frites og salat, ihjelstekt kylling, har ikke opplevd så tørr kylling, det eneste som var greit var skinnet, det var sprøtt, men kjøttet var hardt og tørt.mon tro om den var oppvarmet i frityr? Salaten var kinakål med maiskorn og paprikabiter, på det der var det en tynn majonebasert dressing som manglet smak. poteten var grei, men enkelte biter virket oppvarmet.Det eneste av kjøttet som ble spist var litt av låret. Vi ble servert en halv kylling på et alt for lite pappfat.
Så er det den berømte burgeren, bjerkvikingen, (Kjøttet kan være 80%), var greit stekt og saftig, men så, salaten inni var samme smakløse guffa som til kyllingen, kinakål, maiskorn og paprikabiter og en vassen smakløs dressing, vil si at de har spedd ut dressingen maksimalt med vann. pommesen var det samme kvalitet som til kyllingen, enkelte biter virket dobbel stekt.
Hva vært der flere ganger og det blir bare verre og verre...
Bordet var ikke rengjort, var blant annet masse salt på bordet.
Bildene viser hva som lå igjen på tallerkenen da vi gikk
Grei fastfood mat som metter når alt annet er stengt.

Dato for besøk: august 2017
Takk, stokkogstein
Anmeldt 15. mars 2018

her finnes verdens beste hamburger som har navnet Bjerkviking. Virkelig vært å prøvesmake stor pågang men rask service

Dato for besøk: mars 2018
Takk, SolfridS34
Anmeldt 16. februar 2018

Ihjelstekte tørre overkrydrete nakkekoteletter. Gikk ikke an å skjære med gaffel. Sur salat, har sikkert stått ferdig lenge bak disken. Skittent i lokalet og det ble ikke ryddet av bordene mens vi var der. Vomfyll, OK, men mat, Nei. Anbefales ikke og har vært der for siste gang.

Dato for besøk: februar 2018
1  Takk, Snorre G

Reisende som så på Det lille Kjokken, så også på

Bjerkvik, Narvik kommune
Narvik, Narvik kommune

Har du vært i Det lille Kjokken? Del dine erfaringer!