“Hamburger Bjerkvikingen -”
Anmeldelse av Det lille Kjokken

Det lille Kjokken
Vurdert som nr. 1 av 1 Smått og godt i Bjerkvik
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Hamburger Bjerkvikingen - meget god burger.
Hurtig servering og hyggelig personell! Det var lite folk og ingen kø når vi var der.

Takk, Marithoram

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Vi har spist den klassiske "bjerkviking"-menyen et flertall ganger før men denne gangen skuffet Det Lille Kjøkken.

Denne burgermenyen holdt rett og slett ikke standard. Burgeren var veldig salt og chipsen tørre og kjedelige. Dette holder ikke mål og vi vil ikke spise fler ganger her, med mindre det gjøres forbedringer.

1  Takk, Lundin99
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Kjap og effektiv servering.
God pizza god burger. Litt trekk for strips i stedet for ruglete pommes.

Takk, Nordlening
Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Lenge siden jeg har spist en bjerkviking. Burgeren var god, hadde blitt bedre med en skikkelig god hjemmelaget burger. Uansett, et måltid å anbefale.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, ztig65
Anmeldt 26. august 2019 via mobile enheter

Ingen besøk i Bjerkvik uten Bjerkviking (og løvsteik) like godt som vanlig, dog nokså dyrt. Som vanlig litt ventetid på å få bestille, og deretter litt lang venting før vi fikk maten.

Dato for besøk: august 2019
Takk, 931s_lvir

Reisende som så på Det lille Kjokken, så også på

Bjerkvik, Narvik kommune
Narvik, Narvik kommune

Har du vært i Det lille Kjokken? Del dine erfaringer!