“Bjerkviking”
Anmeldelse av Det lille Kjokken

Det lille Kjokken
Vurdert som nr. 1 av 1 Smått og godt i Bjerkvik
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Deilig med bjerkviking i løpet av bilturen, ANNBEFALES! Etter og ha kjørt i ca fem timer så kom vi å spiste her, og maten var drit god

Takk, anniestrandm

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Greit gatekjøkken . Kø og ventetid på mat , virket som ett populært sted . Kjøpte Bjerkviking burger , ikke så verst når man er sulten .

Takk, Irene J
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Kjøpte hawaiburger med ananas, veldig god og annerledes Ble levert på ti minutter, koselig og rent både ute og inne. Burger, pommes frites og brus, 184 kroner.

Takk, tommyn314
Anmeldt 8. juli 2021

Stoppa på vår årlige gjennomreise ifm med ferie for en rask matbit og den berømte Bjerkvikingen. Men det var en stor skuffelse. Burgeren blir jo direkte ødelagt med at den stakkars salaten blir bokstavelig talt DRUKNA i dressing. Å da mener jeg DRUKNA!!! Når du ikke ser fargen på salaten eller brødet pga dressing og dressingen dominerer all smak -sorry da er det ikke lengre Bjerkviking!!

Takk, nlarsen247
Anmeldt 24. juni 2021

Jeg tok fiskeburger-tallerken, og den smakte godt. Generøs porsjon så mannen min måtte spise litt av den. Mannen min tok stedets spesialitet, Bjerkviking, som han også var godt fornøyd med. Vi kom forholdsvis sent på en lørdag kveld, og stedet var helt fullt av gjester så det er tydeligvis veldig populært blant lokalbefolkningen. Vi var på bilferie og skulle bare ha en rask og god uformell middag, og da passet dette stedet oss ypperlig, - mye bedre enn en fastfood-kjede mat!

Takk, Ingeborg56

Reisende som så på Det lille Kjokken, så også på

Bjerkvik, Narvik kommune
Narvik, Narvik kommune

Har du vært i Det lille Kjokken? Del dine erfaringer!