Vio.comUSD 92
EtripUSD 92
Anmeldt 26. september 2018 via mobile enheter

Sov her ei natt i forbindelse med jobb i Bjerkvik. Fungerer fint for ei natt eller to, men hotellet er slitt og gammelt. Det er lytt mellom rommene og tven mistet signalet hele tiden. Helt umulig å sove med vindu åpent da trafikken går rett forbi vinduet. Begrenset utvalg på frokostbuffeten.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, snipa
Anmeldt 30. juli 2017 via mobile enheter

Vil bare takke Bjerkvik hotell for et fantastisk koldtbord som ble levert i forbindelse med Mona Aanes's 50 årsdag nu den 28/7. Utrulig god og mye mat. Anbefales på det sterkesteFantastisk service

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Torgeir S
Anmeldt 6. juli 2017 via mobile enheter

Kjipt hotell, treg innsjekk, deluxe-rommet var stort, men ukoselig med utsikt mot bakgården (panoramautsikt på andre siden). Grei seng, stor TV. God frokost og hyggelig betjening på morgenen berger en tre'er. Neste gang ser vi nok etter noe annet.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, royw446
Anmeldt 16. februar 2017 via mobile enheter

Var innom for å se fotballkamp her. Jeg kontaktet betjeningen i forkant for å forsikre meg om at jeg kunne låne wifi å sitte laptop i baren. Bestilte meg en hamburger rett før kjøkkenet stengte klokken 21, kokken hadde det nok travelt med å komme hjem for hamburgeren var rå..

Dato for oppholdet: februar 2017
Reisetype: Reiste alene
Takk, Mathias L
Anmeldt 13. desember 2016 via mobile enheter

Dette er et typisk hotell hvor man tar en overnatting på vei til et annet sted. Store rom, meget umoderne, men greit nok for en natt. Meget liten TV på rommet. Hårføner kan lånes i resepsjonen.
Frokosten er svært enkel. Restauranten på hoteller har en relativt omfattende meny, men lykkes ikke spesielt godt med tilbereding av fisk...
Servicen på hotellet er på et gjennomsnittlig nivå.

Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, Rune1973