Orbitz.com
eDreams
FindHotel
Etrip
Anmeldt 4. juni 2019

Spis så mye du vil fra dagens middag til kr 200. Tre retter du serverer deg selv så mye du vil, prøv spesielt saltkjøttet.Ellers er du 2 andre kjøttretter og gratis kaffe.Dessert kommer i tillegg, hvor desserter med fløte nok har stått for lenge i dessertdsiken.

Dato for oppholdet: juni 2019
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, John-Henrik J
Anmeldt 30. januar 2019

Greit rom og bad, ganske godt brukt, men rent og ryddig.
Frokosten var i et møterom og der lå maten i kjøleskapet, så man måtte ringe for å finne ut om hvordan dette fungerte. Glemte jo selvfølgelig å ta med vann fra rommet så jeg kunne trakte kaffe.
Frister ikke til gjentagelse.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, KnutR83
Anmeldt 26. september 2018 via mobile enheter

Sov her ei natt i forbindelse med jobb i Bjerkvik. Fungerer fint for ei natt eller to, men hotellet er slitt og gammelt. Det er lytt mellom rommene og tven mistet signalet hele tiden. Helt umulig å sove med vindu åpent da trafikken går rett forbi vinduet. Begrenset utvalg på frokostbuffeten.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, snipa
Anmeldt 30. juli 2017 via mobile enheter

Vil bare takke Bjerkvik hotell for et fantastisk koldtbord som ble levert i forbindelse med Mona Aanes's 50 årsdag nu den 28/7. Utrulig god og mye mat. Anbefales på det sterkesteFantastisk service

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Torgeir S
Anmeldt 6. juli 2017 via mobile enheter

Kjipt hotell, treg innsjekk, deluxe-rommet var stort, men ukoselig med utsikt mot bakgården (panoramautsikt på andre siden). Grei seng, stor TV. God frokost og hyggelig betjening på morgenen berger en tre'er. Neste gang ser vi nok etter noe annet.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, royw446