“En oase i Stavanger”
Anmeldelse av Matmagsinet AS

Matmagsinet AS
Vurdert som nr. 86 av 244 Restauranter i Stavanger kommune
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Torsdagsklubben møttes til lunch på Matmagasinet sist uke og som vanlig ble vi møtt med hyggelig service, rask servering utsøkt egenprodusert mat. At en skive brød kan danderes så lekkert og smake så godt! På menyen finnes attraktive salater og deilige supper. En varmrett er det mulighet for og noe til kaffen mangler ikke. Et åpent og romslig kafé miljø med god takhøyde. Og jeg kan anbefale stedets uteservering på sommeren, solvendt mot selveste Ledaal, kommunens representasjonsbolig når kongen en på besøk.

2  Takk, gaute2015

Anmeldt 15. september 2018 via mobile enheter

Vi var en gruppe på 16 personer som spiste middag her. Vi fikk god service av hyggelige ansatte og vi fikk god mat.

Takk, ChristianHellevang
Anmeldt 26. august 2018 via mobile enheter

God mat, for noen litt store porsjoner, men pk med barnemeny. Fint å sitte ute, tepper og skinn på stolene en fin gest.

Dato for besøk: august 2018
Takk, gudrunokirkengen
Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Spiste middag på denne restauranten sammen med min kone. En må bestille maten ved disken. Bra mat og ok service. Rene lokaler. Kunne ha vært en bedre opplevelse hvis en kunne få bestilt ved bordet...

Dato for besøk: juli 2018
Takk, mrifreak68
Anmeldt 26. juli 2018

God is,lunken kaffe. Servicen var dårlig
Vi sto i flere minutter ved disken uten at noen henvendte seg.Personalet var opptatt med rydding etcDet var ikke akkurat fullt så det virket litt avvisende.
Vi fikk ingen nærmere forklaring på hva dagens is innebar,servitøren virket idet hele tatt totalt uinteressert i oss som kunder.
Stedet har stort potensiale,men personalet trenger opplæring ikundebehandling

Dato for besøk: juli 2018
Takk, oleedvardnaess

Reisende som så på Matmagsinet AS, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Matmagsinet AS? Del dine erfaringer!