“Dårlig service”
Anmeldelse av Matmagsinet AS

Matmagsinet AS
Vurdert som nr. 76 av 231 Restauranter i Stavanger kommune
Anmeldt 26. september 2020 via mobile enheter

Fine lokaler, middels mat. Dårlig service. De klarte ikke å svare på hva en enkel toast inneholdt. Fikk servert en med de ingrediensene vi ba om at ikke skulle være med. Klagde. Fikk ny etter en halvtime. Den hadde tilbragt det med meste av tida i toastjernet og var forkullet. Da ga vi opp.

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, 794gunnard

Anmeldt 14. september 2020

Denne restauranten har den dårligste servicen jeg noen gang har vært borti. Ikke nok med at maten kom på forskjellig tidspunkt, så presterte de ansatte sitte og drikke vin i stedet for å hjelpe oss med blant annet regningen. Dette er alt for dårlig. Maten var god, men servicen gjorde at opplevelsen ble høyst skuffende.

Går aldri tilbake dit.

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, Kvinne26
Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Nydelige smaker på brunsjtallerkenen med alt en kunne ønske seg. Fantastisk kaffe og chiabrød. God stemning, hyggelig og personlig personalet.

Dato for besøk: august 2020
3  Takk, Pjusken
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Menyen tilpasset sommeren årstiden. Variert og veldig godt. Vennlig og personlig service - stor fremgang fra tidligere. Stå på og fortsett slik !

Dato for besøk: august 2020
3  Takk, siddisene
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Vi var her til lunsj, og fikk veldig god mat med mye allergenvennlige alternativer. Hyggelig betjening, og vi hadde med oss to livlige barn kunne løpe rundt i parken bak kafeen.

2  Takk, SiljeK

Reisende som så på Matmagsinet AS, så også på

Stavanger, Stavanger kommune

Har du vært i Matmagsinet AS? Del dine erfaringer!