“Forferdelig dårlig. ”
Anmeldelse av Sushiporten

Sushiporten
Vurdert som nr. 28 av 53 Restauranter i Haninge
Anmeldt 1. januar 2019 via mobile enheter

Bestille 1 tempura, det er det verste jeg har smakt. Kjentes ut som at den var laget i går, smakte tran. Bestilte også en mellan sushi den var tørr og smakløs. Kommet aldri til og bestille her igjen og kommer ikke til og anbefale dette spisestedet til noen jeg kjenner.

Dato for besøk: januar 2019

Dato for besøk: juni 2022
Anmeldt 8. mai 2022 via mobile enheter

Dato for besøk: mai 2022
Anmeldt 25. juli 2020

Reisende som så på Sushiporten, så også på

Har du vært i Sushiporten? Del dine erfaringer!