Gratis avbestilling frem til 09.10.22
Gratis avbestilling frem til 09.10.22
TripadvisorUSD 56
Anmeldt 24. juli 2021

Frédéric ROBIN, General Manager på B&B Hotel Avignon 2, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2021

Anmeldt 28. september 2021

Dato for oppholdet: september 2021
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Romtips: L’hôtel dispose d’un parking qui est fermé la nuit mais l’accès est possible avec le code la chambre
Dato for oppholdet: august 2021
Frédéric ROBIN, General Manager på B&B Hotel Avignon 2, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2021

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Frédéric ROBIN, General Manager på B&B Hotel Avignon 2, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2021

Anmeldt 1. juni 2021 via mobile enheter

Frédéric ROBIN, General Manager på B&B Hotel Avignon 2, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juni 2021