Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Kjempefint hotell, nydelige rom med formidabel utsikt. Delikat bad. Materialer i betong og tre. Ok frokost servert ved bordet, litt lang ventetid da bare en person serverte. Lite utvalg i alternativ mat ved allergier i restauranten. Og på nett ble det ikke nevnt at ved bordsetting fra kl 18, er det enten tre-retter eller 5-retter. Fra kr 500,-. God service der vi kunne velge en rett pga allergi. Ellers fine sitteplasser ute og inne. Tenker at her bor du for utsikten og rommene. Veldig gode senger med fint og mykt sengetøy, og mange puterKaffe/te på rommene og kjøleskap, radio m/Bluetooth . Ingen TV, men ble ikke savnet

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, tonef2018
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Vi overnattet 1 natt her. Vi gledet oss veldig da dette er et splitter nytt hotell, noe det bar litt preg av. Litt byggeplass utenfor og håndverkerne jobbet fremdeles inne.
Rommet var nydelig celdig moderne med betong elementer og tre, men romslig og lyst. Hele veggen ut mot terrassen var glass så du kunne nyte den spektakulære utsikten. Sengen var fantastisk å sove i og det var mulighet for å lage kaffe og te på rommet. Det er ikke TV på rommet, men radio.
Minus er at det kun var en stol på terrassen og ikke et lite bord. Vi var også skuffet over velkomsten servicen fra resepsjonisten. Virket uinteressert. Det er lov å smile.
Nydelig sted og kommer gjerne tilbake.

2  Takk, Annkrs