Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Dette må prøves. Fantasisk konsept, og rom med nydelig utsikt. Rent, pent, nydelige senger. Moderne og tadisjonelt.

Restauranten leverte nydelige retter, og en god frokost.

Om det er noe å plukke på er det at rommet var noe varmt, men vår feil at vi ikke så før dagen etter at de ansatte kunne hjulpet oss å justere det.

Totalt sett en topp opplevelse!

Takk, KalEl2005
Anmeldt 22. juli 2021

Tre par som nøt treretters og en overnatting. Fantastisk smakfullt innredet hotell og rom med nydelig utsikt. Treretters var veldig god, men frokosten var i en egen klasse med kun lokale og utrolig spennende og gode råvarer. Ingenting å utsette, bør oppleves.

Takk, Lotte2222
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

En unik opplevelse som anbefales på det sterkeste. Lekkert design, deilige senger og magisk utsikt. Frokosten var fortreffelig med lokale råvarer og delikat servering. Middagen kunne hatt en høyere standard til prisen. Vi tok en femretter med vinpakke og var passelig fornøyd, dette trekker noe ned.

Servicen på hotellet har svært høy standard, kompetente og interesserte servitører.

Vi kommer definitivt tilbake hit!

Romtips: Lader til elbil
Takk, 595trudeb
Anmeldt 23. juni 2021 via mobile enheter

Magisk plass og nydelige rom. Utsikten må oppleves. Fantastisk god mat. 5retter med vinpakke anbefales. God lokal frokost. Meget god service. Legg dine forretningsmøter hit eller ta en natt eller to for å oppleve dette fantastiske landskapshotellet. Anbefales!

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, monicafinvik
Anmeldt 8. juni 2021 via mobile enheter

Nytt og unikt hotell med gode fasiliteter for møter og mindre konferanser. Fantastisk utsikt, både fra møterom og fra hotellrom. God og lokal mat av høy standard, hyggelig og engasjert betjening. Anbefales!

Takk, ToreS243