“Verdt et stopp”

Gulburet
Vurdert som nr. 1 av 7 Restauranter i Inderøy
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 31. august 2021 via mobile enheter

Koselig stopp på den gylne omvei. Gårdsbutikk med mye spennende varer. Kaffen og kakene smakte. Lokale produkter, mye spennende!

Takk, Martdj89

Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Dette var ein fantastisk opplevelse. God mat og ypperlig service selv om termometeret viste 26 varmegrader. Vi fekk veldig rask servering i skyggen og det var påfyll av både vann og kaffe. Maten som var vår lunsj på veien fra Trondheim til Mosjøen var kjempegod. Den Gyldne omvei anbefales på det sterkeste.

Takk, Olga-Margrethe K
Anmeldt 21. mai 2021 via mobile enheter

Så koselig!!
Vi ankom Inderøy, og fortet oss til Gulburet, for det hadde vi lest om En utrolig hyggelig ankomst av mor fra Malangen, og sønnen, som også jobbet for familiebedriften.
Masse godt her :-)

Dato for besøk: mai 2021
3  Takk, 931s_lvir
Liv O, Daglig leder på Gulburet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. mai 2021

Hei - takk for en hyggelig tilbakemelding ! Takk for trivelig besøk - og velkommen tilbake :-)

Anmeldt 11. september 2020

Glimrende lokalprodusert kald lunsj i klassiske omgivelser der restauranten var lagt til et rom som ble kalt Bestemorstua.

Meget god service og trivelig vertskap .

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, Arne S
LivO55, Eier på Gulburet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. september 2020

Så hyggelig å høre - Tusen takk ! Velkommen tilbake :-)

Anmeldt 11. august 2020 via mobile enheter

På Gulburet fikk vi kjøpe fine besøksgaver til slekt som vi bodde hos i sommerferien Delikate og eksklusive matprodukter til hele familien. Imøtekommende betjening.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Jorun74
LivO55, Daglig leder på Gulburet, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2020

Så hyggelig å høre - Tusen takk :-)

Reisende som så på Gulburet, så også på

Kjerkenesvåg, Inderøy
Inderøy, Nord-Trøndelag

Har du vært i Gulburet? Del dine erfaringer!