Expedia.comUSD 165
Orbitz.com
Anmeldt 23. august 2018 via mobile enheter

Lang tid før noen kom i resepsjonen. Hadde bestilt to rom, hadde bekreftelse på det, men hotellet fant bare at et rom var reservert. Det ordnet seg med to rom, men disse var langt fra hverandre. Like mye trøbbel da bordet vi hadde bestilt for middag ikke var å oppdrive. Det var nemlig bryllupsforberedelser på hotellet. Vi ble plassert langs en vegg med mye folk som gikk frem og tilbake. Veldig forstyrrende og lite koselig.

Takk, Heidi B
Anmeldt 21. august 2018

Det bra: Veldig god middag og frokost, kommer sikkert mye an på hva man bestiller, men det vi fikk var skikkelig godt! Mye godt å velge i til frokost! Trivelige ansatte. Flotte omgivelser med sjøutsikt på endel av rommene og fin plen ned mot sjøen. God renslighet.

Det mindre bra: Drikkevarer som f.eks øl var forferdelig dyrt, faktisk aldri måttet betale 139 for en halvliter på noe hotell jeg har vært og har en god del overnattinger på hotell både i innland og utland. Heller ikke så fornøyd med rommet med tanke på prisen. Åpen dusj kun med forheng gjorde at det rant masse vann utover badegolvet, slet litt med å få riktig temp\trykk på dusjen og, ville normalt sett gitt dette gjennomsnittlig, men dusjen trakk skikkelig ned. Greie senger etc, men litt slitt inventar, golv etc. Det hadde vært kjekt med en minibar\lite kjøleskap på rommet.

Alt i alt: Fint sted om man skal arrangere kortere arrangement som bryllupp, konfirmasjon, familietreff, en natts overnattig for par på ferie etc, men kanskje ikke noe hotell for småbarnsfamilier på ferie med mindre man bare er innom en natt eller 2, noe stiv pris med tanke på romstandard, men beliggenhet veier til dels opp for det.

Takk, Eivind E
Anmeldt 17. august 2018 via mobile enheter

Treretters middag bestående av tynn suppe med posjert egg, kokt svin til hovedrett og sorbet som smaker gran sammen med tørr kake til dessert er dessverre ikke godt nok til annet enn to stjerner. Ingen presentasjon av maten som ble servert, og når man spurte så visste ikke servitørene hva de selv serverte. Kvaliteten på maten samlet sett er langt under pari. Hadde forventet mye bedre.

Takk, ktorve
Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Bra service! Bra rom, god frokost med det mest grunnleggende, men framfor alt, området og hagen og parken. Herlig og vakkert! De lagde mat selv med ankomst sent, og var imøtekommende og hyggelige rent og pent! Hit kommer jeg gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Beaverontherun
Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Vi har hatt 2 opphold her i løpet av en uke i juli i forbindelse med reise til nord-Norge. Hotellet ligger perfekt til for en overnatting på vei nordover. På vei opp til nord var vi nesten alene på hotellet og både service og mat var helt fortreffelig, og vi var litt stuss over at hotellet hadde så lite belegg midt i ferien. Vi var så fornøyd at vi bestemte oss for å booke et opphold her også på vei sørover igjen. Nå ble opplevelsen dessverre en helt annen. Det var langt flere gjester på hotellet denne gangen og hotellet var tydelig underbemannet. Middagen ble en farse. Vi måtte vente over en time på forretten og da ble den servert sammen med hovedretten. Noe vi ikke ville akseptere med det resultat at hovedretten ble satt i varmeskap mens vi spiste forrett. Det var en oppgitt stemning blant flere i restauranten og et følge bestemte seg for å ta en dusj mens de ventet på servering! Servitøren var søt og forsøkte å gjøre så godt hun kunne men fremsto helt uerfaren og kunne ikke svare på de enkleste spørsmål som hva rettene besto av. Dette holder ikke mål og ledelsen bør ta grep for å heve standard på service. Ser at flere har gitt kommentarer på små rom og litt udatert interiør, men vår oppfatning er at dette ikke spiller så stor rolle dersom servicen hadde vært god da beliggenheten og omgivelsene rundt oppveier for dette. Tror dessverre ikke vi kommer tilbake.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 459evab